fbpx
Home ReviewsGame Reviews WarioWare: Get It Together! | The Review

WarioWare: Get It Together! | The Review

Γράφει ο/η Παναγιώτης Δημητρακόπουλος

Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που άνοιξα το GameBoy Advance και είδα το logo να πετάγεται στην οθόνη. Αυτό που ακολούθησε μετά όμως δεν με προετοίμασε για αυτό που θα έπαιζα. Βλέπετε, ο Mario και η παρέα του πάντα ua έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας αλλα ομολογώ πως ο παρεξηγημένος “ξάδερφος” Wario και η συμμορία του πάντα με διασκέδαζαν παραπάνω και για περισσότερες ώρες.

Πέρασαν αρκετά χρόνια από την τελευταία φορά που ο Wario πρωταγωνίστησε στον δικό του platforming τίτλο και άλλα τόσα από την τελευταία φορά που χαρήκαμε έναν WarioWare τίτλο. Συγκεκριμένα, το WarioWare Gold κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο Nintendo 3DS και κατάφερε να αγαπηθεί από την αντίστοιχη κοινότητα αλλά και όλους όσους το πήραν στα χέρια τους.

Εν έτει 2021, σε μια δύσκολη χρονική περίοδο, και σε μια εποχή που βλέπουμε συνεχώς ομάδες να φτιάχνουν τα δικά τους παιχνίδια (και θα καταλάβετε γιατί το λέω αυτό παρακάτω) η Nintendo επαναφέρει τον αγαπημένο μας ταραχοποιό και την παρέα του το WarioWare: Get It Together, ένα νέο παιχνίδι στην σειρά το οποίο κυκλοφορεί ήδη για το Nintendo Switch.

Η λογική πίσω από το WarioWare είναι απλή αλλά εθιστική. Ο Wario μαζί με μια ομάδα από πολύχρωμους, πολυδιάστατους και χαρωπούς χαρακτήρες εμπλέκονται σε περίεργες καταστάσεις και καλούνται να τις επιλύσουν ολοκληρώνοντας μίνι παιχνίδια και πιο επικίνδυνες αποστολές (που χαρακτηρίζονται ως “Boss Battles”).

Στο Get It Together το βασικό gameplay παραμένει το ίδιο. Κάθε επίπεδο-θεματολογία είναι γεμάτη minigames με την μόνη διαφορά πως σε αυτή τη λούπα, οι ήρωες που γνωρίσαμε σε όλη την σειρά είναι διαθέσιμοι προς επιλογή και κάθε ένας από αυτούς έχει ξεχωριστές ικανότητες και τρόπους μετακίνησεις. Ναι, καλά καταλάβατε. Αντί πλέον να παίζουμε και να ολοκληρώνουμε τα mini-games με εργαλεία και στοιχεία που εντοπίζονται μέσα σε αυτά, μπορούμε να επιλέξουμε μερικούς από τους χαρακτήρες, να τους ελέγχουμε και να ολοκληρώνουμε αυτά τα παιχνίδια μέσω αυτών.

Βρισκόμαστε σε μια άγνωστη πόλη, λογικά σε μια γειτονιά κάπου στην Ιαπωνία, όπου μια μεγάλη ουρά ανθρώπων περιμένει έξω από μια εταιρεία/κατάστημα για να αποκτήσουν ένα νέο επιτυχημένο βιντεοπαιχνίδι. Την ίδια στιγμή, σε ένα “παρατημένο” κτίριο πιο κάτω, ο Wario και οι φίλοι του ετοιμάζουν το δικό τους τίτλο με σκοπό να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια της βιομηχανίας.

O Wario ανακοινώνει με ενθουσιασμό στην ομάδα πως το παιχνίδι είναι έτοιμο και τους καλεί να το δουν και να το δοκιμάσουν. Αλλά την στιγμή που το ξεκινάει φαίνεται να μην δουλεύει τίποτα. Η κονσόλα πετάγεται στον αέρα, ενεργοποιείται και ρουφάει όλους τους χαρακτήρες μέσα της.

Όλοι οι χαρακτήρες παγιδεύονται μέσα στον κόσμο του βιντεοπαιχνιδιού, μια ψηφιακή διάσταση η οποία είναι γεμάτη φθορές, κατακερματισμούς και bugs τα οποία με την σειρά τους εξηγούν την κατάσταση του παιχνιδιού και τον λόγο για τον οποίο απορροφήθηκαν μέσα σε αυτό.

Μετά από μια σύντομη έναρξη, η ιστορία αρχίζει και ανοίγει με πολλά στοιχεία της ιστορίας να είναι προβλέψιμα αλλά αρκετά για να κυλήσει η υπόθεση.

Πρώτος ο Wario, ο πρωταγωνιστής της σειράς, καλείται να αντιμετωπίσει το πρώτο bug μπαίνοντας σε ένα επίπεδο a la Mario World. Με ένα κλασικό μοτίβο, ως παίκτες καλούμαστε να ολοκληρώσουμε μια ποικιλία από mini-games σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα έχοντας μέχρι και συνολικά τέσσερις προσπάθειες σε περίπτωση που αποτύχουμε σε κάποιο.

Εδώ θα δούμε από πρώτο χέρι το κυριότερο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού: την δυνατότητα ελέγχου του επιλεγμένου χαρακτήρα. Για παράδειγμα, ο Wario μπορεί να κινηθεί στον χώρο μέσω ενός jetpack και να επιτεθεί με την κλασική του επίθεση ώμου, ενώ άλλοι όπως o 18-Volt δεν μετακινούνται αλλά χρησιμοποιούν τις δυνάμεις τους για να μετακινηθούν και να επιτεθούν.

Κάθε χαρακτήρας που θα συναντήσουμε βρίσκεται σε ένα διαφορετικό επίπεδο του κάθε κόσμου και για να τον ξεκλειδώσουμε θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το χαλασμένο “βιντεοπαιχνίδι” του. Κάθε παιχνίδι διαχωρίζεται από ένα θέμα όπως “Nintendo Classics” ή “Sports” και “Food” και εναρμονίζεται κατάλληλα με τον κάθε ήρωα και αυτά που του αρέσουν.

Πριν ξεκινήσουμε κάποιο επίπεδο καλούμαστε να επιλέξουμε μια ομάδα ηρώων. Υπάρχει η αυτόματη επιλογή, εκεί όπου το παιχνίδι καθορίζει τους ήρωες που θα συμμετέχουν ή μπορούμε να διαλέξουμε και μόνοι μας ανάλογα τις προτιμήσεις μας. Είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο, το Get It Together διαχειρίζεται έξυπνα τις ικανότητες κάθε ήρωα τροποποιώντας αντίστοιχα κάθε mini-game. Για παράδειγμα, αν επιλέξουμε τον 18-Volt ο οποίος μετακινείται και επιτίθεται με μαγνητικά κύματα, τότε το κάθε minigame αλλάζει ελάχιστα βάζοντας δαχτυλίδια για την μετακίνηση και τις “σφαίρες” για την επίθεση σε στοιχεία και εχθρούς.

Αυτή η παραμετροποίηση εντοπίζεται και στο Co-Op κομμάτι του τίτλου. Εξάλλου, δεν θα μπορούσε να λέγεται “Get It Together” αν δεν γινόταν να το τερματίσουμε με την βοήθεια συμπαίκτη. Εδώ θα δούμε πως χαρακτήρες που έρχονται ως ζευγάρια όπως η Kat και η Ana (και οι δύο μαζί KatAna) έχουν μια διαφορά: ο ένας ρίχνει projectiles στα αριστερά και ο άλλος στα δεξιά (player 1 και player 2 αντίστοιχα).

Φυσικά, έχοντας τόσους πολλούς χαρακτήρες ως επιλογές και με διαφορετικές δυνάμεις ο καθένας είναι λογικό να θέλουμε να τους μάθουμε, να τους συνηθίσουμε και να γίνουμε καλύτεροι στην χρήση τους. Σε αυτή την περίπτωση, μια επίσκεψη στο Break Room θα μας βοηθήσει με αυτό ενώ αν χρειαστεί να μάθουμε κάποια πίστα όπως ένα ζόρικο Boss Stage τότε αντίστοιχα το Play-O-Pedia mode αξίζει μια ματιά.

Πέρα από το Story Mode υπάρχουν διαθέσιμες παραπάνω επιλογές που θα μας κρατήσουν συντροφιά. Το Variety Pack, μια επιλογή παιχνιδιών μεγαλύτερης διάρκειας – το οποίο είναι κατάλληλο για έως και τέσσερις παίκτες – δημιουργεί μια ευχάριστη τρέλα. Εδώ έχουμε μια πληθώρα από mini-games που χρειάζονται την συνδρομή όλων των παικτών για να ολοκληρωθούν με επιτυχία. Ένα από αυτά είναι το Daily Grind, ένα platforming mini-game που καλεί τέσσερα άτομα να συνεργαστούν ώστε να ξεπεράσουν τα εμπόδια, να νικήσουν τους εχθρούς και να προστατεύσουν το γραφείο του Wario από όλα εκείνα τα bugs που το απειλούν.

Εκείνοι που αισθάνονται ανταγωνιστικοί μπορούν να αναζητήσουν μάχες με μοναδικούς μηχανισμούς στο Puck’er-Up, ένα mini-game που βάζει αντιμέτωπους δύο παίκτες σε έναν αγώνα air hockey που όταν ένας παίκτης βάζει γκολ τότε μπαίνει σε ένα WarioWare microgame σε μια μικρότερη οθόνη μέσα στο ήδη υπάρχον παιχνίδι – με τον δεύτερο παίκτη να “επιτίθεται” στην microscreen ώστε να εμποδίσει στην επιτυχία.

Όσο για τους λάτρεις του Online Multiplayer, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα εδώ. Το Wario Cup, το μόνο mode που μπορεί να βρει κανείς, είναι πάνω-κάτω το ίδιο με το Mario Party. Φίλοι και τυχαίοι παίκτες από όλο το κόσμο λαμβάνουν μέρος στα διάφορα mini-games με στόχο μια υψηλή θέση στα εβδομαδιαία leaderboards. Βέβαια, αν νικήσουμε σε αυτούς τους αγώνες ή απλά συμμετέχουμε λαμβάνουμε και κάποιο έπαθλο (trinkets) για τις προσπάθειές μας – έπαθλα που μπορούμε να λάβουμε και μέσω του in-game store, Emporium.

Τα trinkets χρησιμεύουν και ως upgrades για τα Job Titles και την εμφάνιση των χαρακτήρων. Κάθε ήρωας ξεκινάει ως Free Spirit και χαρίζοντάς τους trinkets βλέπουμε νέους τίτλους να ξεκλειδώνουν μαζί με νέες παλέτες χρωμάτων για παραμετροποίηση καθώς και νέα artworks.

Ολοκληρώνοντας δεν θα μπορούσα να παραλείψω τόσο την εμφάνιση όσο και τον ηχητικό τομέα του Get It Together. Ως ένα ακόμα Wario-centric παιχνίδι ο ηχητικός τομέας είναι για ακόμα μια φορά εκπληκτικός. Η Nintendo φαίνεται να έχει δώσει μεγάλη προσοχή σε εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν μια Wario εμπειρία με πολλά από τα ηχητικά εφέ και την μουσική να είναι βγαλμένα από το Wario Land 4. Η μουσική, ο ήχος, τα έντονα και ελκυστικά χρώματα και τα γραφικά μου υπενθύμισαν πόσο θα ήθελα να ξαναδω ένα νέο Wario Land.

Όσο για τα γραφικά, το WarioWare: Get It Together! συνδυάζει το κλασικό στυλ της σειράς με minigames που είναι λες και βγήκαν κατευθείαν από το χέρι ενός μικρού παιδιού, άλλα που έρχονται κατευθείαν από την Ιαπωνική κουλτούρα και άλλα που δοξάζουν την πορεία της Nintendo μέχρι σήμερα. Ωστόσο, αυτά τα σχέδια εναρμονίζονται με τα νέα 3D γραφικά των ηρώων και των κόσμων που θα επισκεφτούμε συνθέτοντας έτσι ένα χαοτικό αλλά διασκεδαστικό σκηνικό.

Παρόλα αυτά, το WarioWare: Get It Together! είναι μια φανταστική επιστροφή για τον Wario και την παρέα του, και ένα πολύ μεγάλο και ευχάριστο διάλειμμα από τους μεγάλους τίτλους του μήνα. Είτε παίζουμε μόνοι μας είτε με παρέα, υπάρχουν πολλά παιχνίδια και modes που θα μας κρατήσουν το ενδιαφέρον και θα μας κάνουν να ξαναγυρίσουμε στον καναπέ (ή το κρεβάτι).

Ευχαριστούμε θερμά την CD MEDIA για τη διάθεση του παιχνιδιού.