fbpx
Home More Unlasting Horror | A Preview (Early Access)

Unlasting Horror | A Preview (Early Access)

Γράφει ο/η Βασίλης Χρυσανθακόπουλος

Το Unlasting Horror είναι ένας one-man team indie horror τίτλος σε early access με δημιουργό τον Matt Sowards και περιλαμβάνει story και multiplayer mode. Καθώς το παιχνίδι είναι σχετικά πρόσφατο, δεν κατέστη εφικτό να το δοκιμάσω και διαδικτυακά οπότε το gameplay περιορίστηκε αποκλειστικά στην βασική του ιστορία. Θα πρέπει ιδιαίτερα να σημειωθεί ότι από ένα σημείο και μετά το παιχνίδι δεν εμφανίζει νέα mission με αποτέλεσμα να σταματήσω κάπως αναπάντεχα, περίπου δηλαδή στην μια ώρα. Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για bug ή αν οφείλεται στο υπό ανάπτυξη στάδιο του παιχνιδιού αλλά οφείλω να σας το αναφέρω.

Η ιστορία ξεκινάει με τον πρωταγωνιστή να βρίσκεται σε ένα τροχόσπιτο στην μέση ενός εγκαταλελειμμένου δάσους. Τα μόνα άτομα που υπάρχουν εκεί είναι οι επιζώντες που πρέπει να εντοπίσεις και να επιστρέψεις στην αρχική τοποθεσία και τα τέρατα που προέκυψαν από μια πυρηνική έκρηξη στην περιοχή. Προς το παρόν το story δεν έχει κάποιο ενδιαφέρον και οι πληροφορίες που έχεις για τον χαρακτήρα είναι μηδαμινές με αποτέλεσμα να περνάει αδιάφορο. Να σημειωθεί ότι το storyline του παιχνιδιού δεν εξηγείται ακόμα in-game και το έμαθα μέσω ενός σχόλιου του developer στο steam όπου ανέφερε ότι θα διορθωθεί με μελλοντικές προσθήκες.

Ο οπτικοακουστικός τομέας αρχικά μου φάνηκε αδύναμος αλλά όσο πέρναγε η ώρα άρχισα να παρατηρώ κάποια πράγματα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον. Τα αντικείμενα και ο χώρος μέσα στο τροχόσπιτο φαίνονται ψεύτικα και καθόλου ρεαλιστικά προϊδεάζοντας σε για μια κακή οπτική εμπειρία. Στην συνέχεια όμως (έχοντας πάντα στα υπόψιν ότι όλα τα έχει φτιάξει ένα άτομο και είναι σε early access) μόλις βγεις από εκεί, τα textures του παιχνιδιού βελτιώνονται και το ζωντανό οικοσύστημα σε συνδυασμό με τους ήχους στο υπόβαθρο αρχίζει και δημιουργεί μια μυστηριώδης ατμόσφαιρα. Η δομή του δάσους θα μπορούσε να είναι καλύτερη με περισσότερη χλωρίδα αλλά βρίσκεται σε ένα ιδανικό επίπεδο. Τα υπόλοιπα κτίρια χαρακτηρίζονται από την παραδοσιακή horror απόδοση χωρίς, ωστόσο, κάτι το ιδιαίτερο και τα τέρατα λόγω της μέτριας σχεδίασης είναι  ανίκανα να σας τρομοκρατήσουν.

Tο gameplay δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί αλλά ορισμένοι μηχανισμοί του δίνουν τις προοπτικές ώστε να πρωτοτυπήσει. Αρχικά, οι αποστολές μετά από ένα σημείο ζητούν το ίδιο πράγμα σε διαφορετικά μέρη καθιστώντας το παιχνίδι επαναλαμβανόμενο. Ευτυχώς όμως, υπάρχει μια λειτουργία μέσα στο παιχνίδι που κατ’ εμέ βάζει τα θεμέλια για την εξέλιξη του παιχνιδιού, το build mode. Το build mode σε βοηθάει στην αναζήτηση σου μέσα στο δάσος και την αποφυγή των τεράτων. Προς το παρόν, οι τρόποι χρήσης είναι περιορισμένοι. Για παράδειγμα μπορείς να βάζεις παγίδες για να ακινητοποιήσεις το τέρας, να τοποθετείς  κάμερες ώστε να το παρακολουθείς αλλά με τις μελλοντικές βελτιώσεις, και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους μηχανισμούς, όπως το crafting, υπάρχει η δυναμική ώστε να προκύψει ένας πολύ καλός και ολοκληρωμένος survival horror τίτλος.

Η ιστορία του Unlasting Horror λόγω έλλειψης σεναρίου και horror στοιχείων παγιδεύεται στα επαναλαμβανόμενα tasks και κακοσχεδιασμένα τέρατα χωρίς να προσφέρει την ψυχαγωγία ή το μυστήριο ενός horror τίτλου. Η προσπάθεια όμως που έχει γίνει από ένα άτομο, οι συχνές ενημερώσεις, η αλληλεπίδραση ανάμεσα στον δημιουργό και στο κοινό, το μυστηριώδες ατμοσφαιρικό στοιχείο και οι αναπτυσσόμενοι μηχανισμοί ανοίγουν προοπτικές για την βελτίωση και την εξέλιξη του παιχνιδιού

Πρέπει να αναφερθούν κάποια προβλήματα και παρατηρήσεις πάνω στο παιχνίδι. Συγκεκριμένα όταν άνοιγα τον φακό, το φως προερχόταν από το κεφάλι του χαρακτήρα και φώτιζε όπου κοιτούσε αυτός. Επίσης, όταν ολοκληρωνόταν ένα mission ηχούσαν ντράμς αλλοιώνοντας την ατμόσφαιρα και υπήρχαν διάφορα fps drops καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Επιπροσθέτως, τις περισσότερες φορές τα τέρατα κολλούσαν σε εμπόδια και δεν με κυνηγούσαν και τα mission στην αρχή δεν ολοκληρώνονταν με αποτέλεσμα να χρειαζόταν να κάνω restart το παιχνίδι.

You may also like