fbpx
Home HOT Resident Evil Resistance Open Beta – Α Preview

Resident Evil Resistance Open Beta – Α Preview

Γράφει ο/η Στέλιος Αναγνωστόπουλος

Μετά από μια απροσδόκητη αναμονή λόγω τεχνικών προβλημάτων, είναι διαθέσιμη από σήμερα η Open Beta του παιχνιδιού. Το concept προβλέπει την επιβίωση μιας ομάδας τεσσάρων εφήβων, των Survivors, η οποία είναι εγκλωβισμένη σε μια περιοχή από την οποία πρέπει να αποδράσει μέσω objectives σε προκαθορισμένο χρόνο και κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες. Από τις διάσπαρτες κάμερες παρακολουθεί ο Mastermind, στρατολογημένος από την Umbrella Corp., δημιουργώντας απρόβλεπτες καταστάσεις με την τοποθέτηση εμποδίων και τεράτων. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι για τον μεν Mastermind η εξολόθρευση της ομάδας και για τους έφηβους η απόδραση από τις περιοχές στις οποίες θα βρεθούν αντιμέτωποι με τέρατα από το σύμπαν του Resident Evil. Και οι δύο έχουν ως κοινό αντίπαλο τον χρόνο. Στο lobby επιλέγετε μεταξύ των τεσσάρων χαρακτήρων της ομάδας των Survivors ή τον ρόλο του Mastermind.

Ο κάθε χαρακτήρας διαθέτει διαφορετικά skils τόσο παθητικά όσο και ενεργητικά· επί παραδείγματι, η Valerie διαθέτει το skill «Survival Instict» με το οποίο δίνει στίγμα σε αντικείμενα, τέρατα και διάφορες απειλές ή δυσχέρειες βοηθώντας έτσι τους συμπαίκτες στον εντοπισμό ή στην αποφυγή αν πρόκειται για κίνδυνο, το «Biochem Expertise» με το οποίο αυξάνει τη δραστικότητα των healing items τόσο για την ίδια όσο και για την ομάδα της και άλλα. Στο ίδιο μοτίβο, ο January διαθέτει hacking skills για να απενεργοποιεί κάμερες και ηλεκτρονικά συστήματα, η Becca είναι άριστη πυροτεχνουργός, ο Tyrone διαθέτει εξαιρετικές physical attacks κ.ο.κ. Με το d-pad έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε ενδοομαδικά μηνύματα όπως “This way”, “Wait”, “Understood” κ.λπ. όπως, επίσης, και πιο εκδηλωτικά με επιδοκιμασίες ή αποδοκιμασίες όπως “oops”, “good game” και άλλα. Εννοείται ότι υπάρχει και η δυνατότητα για voice chat δημιουργώντας έτσι μια πιο squad based εμπειρία.

Ο Mastermind τους παρακολουθεί, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, μέσα από τις προεγκατεστημένες κάμερες και χρησιμοποιεί skills και εξοπλισμό όπως παγίδες ποδιού, νάρκες, flashes για να τυφλώνει και να αποπροσανατολίζει, χρήση όπλων όπως mini gun (yeah!) αλλά και buffs που μειώνουν τον χρόνο της επαναχρησιμοποίησης διάφορων μηχανισμών. Μια από τις βασικότερες λειτουργίες του είναι ο έλεγχος πρόσβασης στις πόρτες προκειμένου να προετοιμάζει στρατηγικά το έδαφος με το κατάλληλο «στήσιμο» των εχθρών. Ένα μειονέκτημα σε αυτό το τελευταίο -αν και φαντάζομαι θα διορθωθεί, όπως και τα περισσότερα στοιχεία της μάχης καθώς είναι unbalanced- είναι ο χρόνος μεσολάβησης μέχρι να σταθεί όρθιο το ζόμπι μετά την «ενσάρκωσή» του καθώς οι Survivors μπορούν να το εξολοθρεύσουν προτού καν σηκωθεί. Όσον αφορά τα τέρατα που χρησιμοποιεί ο Mastermind, αποτελούνται από controllable όπως τα zombie με τα οποία επιδίδεστε σε επιθέσεις με το Claw είτε σε «εναγκαλισμούς» με το Grab, και uncontrollable όπως zombie dogs και lickers. Στην open beta, μπορείτε να επιλέξετε μόνο τον Daniel στον ρόλο του Mastemind ο οποίος ανάμεσα σε άλλα μπορεί να ελέγχει ένα Tyrant ως bioweapon! Το συγκεκριμένο Tyrant διαθέτει πολύ δυνατές επιθέσεις και skills τα οποία βγάζουν εκτός μάχης πολύ πιο εύκολα -και ομολογουμένως πολύ παραστατικά- τους Survivors.

Οι Survivors μπορούν να τις απωθήσουν τις επιθέσεις και να σώσουν από βέβαιο θάνατο τους συγκρατούμενούς τους με χρήση όπλων τόσο melee όσο και μηχανικών. Επίσης, αν κάποιος συμπαίκτης παγιδευτεί σε leg hold traps μπορεί να τον βοηθήσει κάποιος άλλος ώστε να απελευθερωθεί πατώντας επαναλαμβανόμενα το αντίστοιχο κουμπί. Όταν ο παίκτης λαβωθεί και πέσει τότε υπάρχει ελάχιστος χρόνος προκειμένου να τον βοηθήσει ο συμπαίκτης του διαφορετικά πεθαίνει. Αν βρείτε κάποιον συμπαίκτη σας που έχει σκοτωθεί, μπορείτε να πάρετε τα αντικείμενά του. Όταν βγει εκτός όλη η ομάδα ή τελειώσει ο χρόνος τότε ο Mastermind κερδίζει· αν η ομάδα φτάσει στο τέλος της περιοχής ενδιαφέροντος εντός χρόνου, έχοντας ολοκληρώσει το εκάστοτε objective, τότε προχωρά στο επόμενο επίπεδο. Να επισημάνω σε αυτό το σημείο ότι τα objectives είναι ποικίλα σε χωρίζονται ανά κατηγορίες.

Σαν Survivor θα εντοπίσετε vendor machines στα οποία αγοράζετε αντικείμενα όπως σφαίρες, herbs, cocktails molotovs, repair kits και άλλα ξοδεύοντας umbrella credits τα οποία συλλέγετε μέσα στις πίστες. Κάθε φορά που δέχεστε επιτυχείς επιθέσεις από τον Mastermind ο χρόνος μειώνεται· αντίστοιχα αν καταφέρετε να απεγκλωβιστείτε ή φέρετε εις πέρας τα objectives προστίθεται χρόνος. Οι Survivors έχουν τη δυνατότητα να θέτουν προσωρινά εκτός λειτουργίας τις κάμερες περιορίζοντας τις επιθέσεις μέσω surveillance του Mastermind, καθυστερώντας και αναγκάζοντάς τον να επιλέξει διαφορετικές κάμερες. Όσες από τις τελευταίες απενεργοποιούνται θα επαναλειτουργήσουν μετά από ένα βραχύ χρονικό διάστημα κατά το οποίο επιδιορθώνονται έχοντας, ωστόσο, και την εναλλακτική να επιταχύνετε τη διαδικασία αποκατάστασης με διάφορα αντικείμενα. Ο Mastermind απευθύνεται λεκτικά στους Survivors άλλοτε ειρωνικά και άλλοτε σκωπτικά για να μειώσει το ηθικό τους. Στην παρούσα φάση μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένο χάρτη και χαρακτήρες περιορίζοντας την εμπειρία μιας ολοκληρωμένης κυκλοφορίας.

Το επίπεδο της διασκέδασης και των συγκινήσεων κινείται με πολύ καλές προοπτικές αλλά σίγουρα επιβάλλονται βελτιώσεις με επιπλέον χαρακτηριστικά καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος να γίνει εξαιρετικά επαναλαμβανόμενο. Ανυπομονούμε να επισκεφτούμε σύντομα τα κλειστοφοβικά περιβάλλοντα και να αναμετρηθούμε είτε με τον Mastermind είτε με τους Survivors!

  • Είδος παιχνιδιού: Action Adventure
  • Developer: CAPCOM
  • Publisher: CAPCOM
  • Σύστημα: PS4
0 σχόλιο
4

Ίσως σε ενδιαφέρει:

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies Συμφωνώ Μάθετε περισσότερα εδώ

Privacy & Cookies Policy