fbpx
Home ReviewsGame Reviews Redeemer “Enhanced Edition”: The Review

Redeemer “Enhanced Edition”: The Review

Γράφει ο/η Νικόλαος Σύρπας

Από την Ρωσία με Αγάπη

Το Redeemer: Enhanced Edition πρωτοκυκλοφόρησε το 2017 για Windows από την Sobaka Studio μια ρωσική ομάδα ανάπτυξης και δύο χρόνια μετά επανακυκλοφορεί το παιχνίδι  για τις κονσόλες.
Το Redeemer είναι ένα top-down shooter που θυμίζει έντονα το ύφος του Hotline Miami σαφώς με λιγότερη δυσκολία.

Η ιστορία του παιχνιδιού είναι μια ιστορία εκδίκησης του Vasily, ενός assassin warrior που δούλευε στον τομέα της ασφάλειας από μία μεγάλη εταιρία κατασκευής όπλων για πολλά χρόνια. Τα πράγματα παίρνουν άσχημη τροπή όταν η εταιρία αποφασίζει να μετατρέψει τον Vasily σε ένα Cybernetic υπερστρατιωτη και να είναι μόνιμα υπό την κατοχή της κυβέρνησης. Ο Vasily φυσικά αρνείται και αποφασίζει να δραπετεύσει αφήνοντας την εταιρία και την πόλη που ζούσε καθώς θεωρείται πλέον καταζητούμενος.

Αφού καταφέρνει να δραπετεύσει βρίσκει καταφύγιο σε ένα μοναστήρι όπου περνά τον καιρό του παρέα με άλλους μοναχούς. Όλα αυτά όμως για 20 χρόνια καθώς η εταιρία ανακαλύπτει το “άσυλο” του Vasily και αποφασίζει να στείλει ένα στρατό για να τον  σκοτώσουν. Χωρίς άλλη επιλογή και όντας μόνος του στην ζωή ο Vasily  ορκίζεται να αφανίσει τους εχθρούς του και να καταστρέψει την πρώην εταιρία του μια και καλή.

Σχεδόν όλο το σενάριο παρουσιάζεται λίγο πολυ στο opening cutscene. Χωρίς να παρουσιάσει  κάτι το διαφορετικό η Sobaka Studio τα δίνει όλα στο πιάτο και πολύ γρήγορα στο παιχνίδι, Κάποιοι NPCs που συναντάς αργότερα προσπαθούν να ανοίξουν λίγο την ιστορία και να την δώσουν ένα δραματικό τόνο αλλά χωρίς επιτυχία.

Σίγουρα λοιπόν το story δεν είναι το δυνατό σημείο του τίτλου, το παιχνίδι δίνει όλο του το είναι στο gameplay έχοντας έναν bad ass wannabe Kratos να διαμελίζει ορδές στρατιωτών και ζόμπι  μεταλλαγμένων ανθρώπων, πραγματική απόλαυση για αυτούς που ψάχνουν ένα game να περάσουν την ώρα τους χωρίς να κουράζουν το μυαλό τους  με γρίφους και διαβάζοντας ατελείωτους διαλόγους. Για περίπου 7 ώρες το βασικό Campaign του παιχνιδιού θα σβήσει κάθε δίψα που έχει κανείς για brutal καταστάσεις και για ξύλο ατελείωτο.

Το Redeemer δίνει ποικιλία στις μάχες του Vasily, μπουνιές, κλωτσιές, μαχαιρώματα έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ πιστόλια και melee όπλα όπως ρόπαλα, βαρέλια, πέτρες, σφυριά, τσεκούρια και αλλά είναι αρκετά ικανοποιητικά. Από ένα σημείο και μετά το πράγμα αρχίζει να κουράζει καθώς επαναλαμβάνεται συνεχώς. Στον αντίποδα υπάρχει και ένα μοναδικό combat move που επιχειρεί να σπάσει την μονοτονία αλλά δυστυχώς και αυτό επαναλαμβάνεται.

Υπάρχουν και τα stealth kills στο παιχνίδι αλλά αφαιρούν το action στοιχείο του τίτλου. Υπάρχει φυσικά και η επιλογή του environmental kill, όπου ο Vasily μπορεί να χρησιμοποιήσει αντικείμενα από το περιβάλλον του για ένα καλλιτεχνικό kill.

Όσο προχωράμε την ιστορία ξεκλειδώνουν abilities και skills που χρησιμοποιούνται για πιο αποτελεσματικά kills και ακόμη πιο brutal καταστάσεις. Τα όπλα όσο χρησιμοποιούνται θα ανεβαίνουν level, άρα περισσότερο damage. Στο Redeemer θα δούμε και ένα perk system όπου η Sobaka κάνει πολύ καλά την δουλειά της δίνοντας την ευκαιρία στον παίκτη να εξελίξει της κινήσεις του Vasily και να κάνει το Redeemer ακόμα πιο διασκεδαστικό.

Τα checkpoints είναι κάποιες φορές είναι αρκετά συχνά και άλλοτε όχι.
Το health system του παιχνιδιού έγκειται στο γεγονός του ότι όσο σκοτώνεις τόσο θα γιατρεύεσαι από τα χτυπήματα του εχθρού.

Το παιχνίδι περιλαμβάνει και Couch Co-op οπότε μπορεί κανείς να φωνάξει κάποιον φίλο ή φίλη και να διαμελίσουν ορδές στρατιωτών παρέα.
Αφού τελειώσει το βασικό παιχνίδι μπορεί κανείς να επιστρέψει στον τίτλο συμμετέχοντας στο arena mode, ρίχνοντας τον Vasily σε μια αρένα με κύματα εχθρών για μάχες δίχως τελειωμό. Δυστυχώς όμως οι εχθροί είναι ίδιοι με το βασικό παιχνίδι και έτσι χάνεται η ουσία πολύ γρήγορα.

Τα γραφικά είναι όμορφα χωρίς κάτι το ιδιαίτερο αλλά καταφέρνουν να μαγνητίζουν τον παίχτη αρκετά εύκολα και δεν κουράζουν.
Ο ήχος από την άλλη κινείται σε πολύ ρηχά επίπεδα. Η μουσική υπάρχει για να υπάρχει αλλά τα ηχητικά εφέ σώζουν την παρτίδα.

Ευχαριστούμε θερμά την Enarxis Dynamic Media για την διάθεση του παιχνιδιού.

Ίσως σε ενδιαφέρει:

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies Συμφωνώ Μάθετε περισσότερα εδώ

Privacy & Cookies Policy