fbpx
Home ReviewsGame Reviews One Piece Pirate Warriors 4 | The Review

One Piece Pirate Warriors 4 | The Review

Γράφει ο/η Γιώργος Καμπαλαμπίδης
0 σχόλιο

Τι εστί One Piece;

Η ιστορία ξεκινάει επίσημα το 2002, όταν το anime “One Piece” με τίτλο “Ντρέικ, το κυνήγι του Θησαυρού” προβάλλεται στην ελληνική τηλεόραση για πρώτη φορά, το οποίο ωστόσο έμελλε να διακοπεί λόγω των εκτεταμένων σκηνών βίας. Μόλις σήμερα προβλήθηκε στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου το 926ο επεισόδιο. Δημιουργός των manga, δηλαδή των κόμικ ιαπωνικής τεχνοτροπίας, είναι ο Eiichiro Oda, ο οποίος εργάζεται πάνω στο One Piece από το 1997. Η προβολή των επεισοδίων ξεκίνησε το 1999 από την Toei Animation.

Το anime προσέλκυε διαρκώς θεατές ενώ ταυτόχρονα δημιουργούσε την ανάγκη για τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού, το οποίο θα βασιζόταν στη σειρά επεισοδίων του One Piece. Στόχος αποτελούσε η εντονότερη εμπειρία των γεγονότων της σειράς μέσα από τον ψηφιακό κόσμο. Έτσι λοιπόν η ω-Force, τμήμα της εταιρίας Koei Tecmo, υλοποίησε και κυκλοφόρησε, σε συνεργασία με την Bandai Namco Games το 2012, το βιντεοπαιχνίδι One Piece: Pirate Warriors (One Piece: Kaizoku Musou). Ο πρώτος τίτλος καθώς και ο δεύτερος εκδόθηκαν αποκλειστικά για την κονσόλα του PlayStation 3. Ωστόσο οι δημιουργοί αποφάσισαν το 2015 να τεθεί σε κυκλοφορία η τρίτη κατά σειρά έκδοση του παιχνιδιού τόσο για τις κονσόλες PS3, PS4, PS Vita όσο και για ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Αργότερα τέθηκε σε κυκλοφορία για την κονσόλα Nintendo Switch.

Πριν από λίγες μέρες “απέπλευσε” για το δικό του ταξίδι το One Piece: Pirate Warriors 4 δίνοντας έπειτα από πέντε χρόνια την ευκαιρία στους λάτρεις της σειράς να βιώσουν μία ανανεωμένη εμπειρία στον υπερρεαλιστικό κόσμο του Eiichiro Oda.

Η αρχή μιας αφήγησης

Σε ένα μυθικό κόσμο, ο οποίος κατακλύζεται από πολλές θάλασσες και ωκεανούς, υπάρχουν διαφορετικά νησιά-βασίλεια. Μέχρι στιγμής  οι θάλασσες και οι ωκεανοί παραμένουν αχαρτογράφητα νερά. Στον κόσμο αυτό ο Βασιλιάς των Πειρατών Gol D. Roger έχει συγκεντρώσει τον θρυλικότερο θησαυρό όλων των εποχών και τον ονομάζει One Piece. Ο ίδιος συλλαμβάνεται μετά το κατόρθωμά του και οδηγείται σε εκτέλεση στην γενέτειρα του, Loguetown. Λίγες στιγμές προτού πνεύσει τα λοίσθια, ο Gol D. Roger ανακοινώνει, πως ο θρυλικός θησαυρός του βρίσκεται κρυμμένος σε κάποιο νησί και θα περιέλθει σε οποιονδήποτε καταφέρει να τον ανακαλύψει ενώ παράλληλα θα ονομαστεί Βασιλιάς των Πειρατών. Το έναυσμα της χρυσής εποχής των πειρατών είναι πλέον γεγονός.

Το One Piece πραγματεύεται την προσπάθεια ενός νεαρού αγοριού με το όνομα Monkey D. Luffy να γίνει ο Βασιλιάς των Πειρατών (Pirate King). Στην προσπάθεια αυτή θα χρειαστεί πλήρωμα, το οποίο συγκεντρώνει κατά την περιπέτειά του σε νησιά του απέραντου κόσμου του Oda.

Περιεχόμενο

Η αφήγηση των γεγονότων εντός του παιχνιδιού είναι σύγχρονη με τα τελευταία επεισόδια του ανιμέ, τα οποία έχουν προβληθεί. Ο Luffy μαζί με τους φίλους και την συμμαχία του βρίσκεται στην χώρα του Wano (Wano Kuni). Την χώρα αυτή φέρεται διοικεί ο <<αρχιστράτηγος>> (shogun) Kurozumi Orochi, σφετεριστής του θρόνου της οικογένειας Kozuki. Ιθύνων νους είναι ο πειρατής Hyakuju no Kaido, ένας εκ <<των τεσσάρων αυτοκρατόρων της Θάλασσας>> (Four Emperors of the Sea, Yonko). Το παιχνίδι εμφανίζει ως πρώτη εικόνα την σύγκρουση του Luffy με τον Kaido ενώ στη συνέχεια ο αφηγητής σκοπεύει να κάνει μία ανασκόπηση, έτσι ώστε να καταλάβει ο παίκτης τον λόγο, για τον οποίο λαμβάνει χώρα η σύγκρουση των δύο πειρατών. Η τεχνική της αφήγησης θυμίζει την αντίστοιχη τεχνική της Οδύσσειας του Ομήρου in medias res, το οποίο σημαίνει, πως η αφήγηση αρχίζει από το μέσο της πλοκής. Παράλληλα με αναδρομές γίνονται γνωστά τα γεγονότα, τα οποία έχουν προηγηθεί. Έτσι λοιπόν εν μέσω μίας αφήγησης καλείται ο παίκτης, να βιώσει τις περιπέτειες των Mugiwara no Ichimi από την αρχή μέχρι το παρόν.

Ο όγκος της πληροφορίας και των γεγονότων εκτείνεται σε πολυάριθμα επεισόδια/τεύχη manga. Για το λόγο αυτό οι δημιουργοί επιλέγουν την περιληπτική αφήγηση των γεγονότων όπως επίσης έχει γίνει επιλογή στα κεφάλαια, τα οποία δύναται να βιώσει ο παίκτης. Η λίστα των κεφαλαίων (arcs) για το One Piece: Pirate Warriors 4 είναι η παρακάτω:

  • Alabasta Arc
  • Enies Lobby Arc
  • Summit War Arc
  • Entry to the New World Arc
  • Whole Cake Island Arc
  • Land of Wano Arc

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το τελευταίο κεφάλαιο Land of Wano Arc δεν έχει ολοκληρωθεί στα anime επεισόδια της σειράς ούτε στα τεύχη μάνγκα του Eiichiro Oda. Στο παιχνίδι τονίζεται, πως πρόκειται για αυθεντική εκδοχή του παιχνιδιού (Game Original). Συνεπώς τα γεγονότα, τα οποία παρουσιάζονται, προέρχονται από την ομάδα ανάπτυξης του βιντεοπαιχνιδιού και όχι από τον δημιουργό του One Piece.

Απόδοση αφήγησης γεγονότων

Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη ενότητα το παιχνίδι χωρίζεται σε κεφάλαια (arcs). Κάθε κεφάλαιο αναλύεται σε γεγονότα, τα οποία διαχωρίζονται εκ νέου σχηματίζοντας τα επίπεδα του παιχνιδιού (γνωστά και ως πίστες) και προσδιορίζοντας τους επιμέρους στόχους. Η επίτευξη των επιμέρους στόχων στο παιχνίδι δίνει και την τελική έκβαση των γεγονότων. Η έναρξη και το πέρας κάθε ιστορίας συνοδεύονται από μικρά κινηματογραφήματα, τα οποία έχουν μεγάλη ομοιότητα με την αναπαράσταση των γεγονότων της anime σειράς. Επιπλέον στο κλείσιμο του κεφαλαίου παρουσιάζεται με μια κινηματογραφική εκδοχή η λήξη των γεγονότων.

Οι δημιουργοί έκριναν απαραίτητη την συρρίκνωση αλλά και περικοπή της συνολικής ιστορίας, με την οποία μπορεί να αλληλεπιδράσει ο χρήστης. Εντούτοις προσπάθησαν να διατηρήσουν το περιεχόμενο και τη ροή των γεγονότων με περιληπτικά βίντεο, που εξιστορούν όλα όσα έχουν συμβεί και τα οποία παρεμβάλλονται μεταξύ των βασικών κεφαλαίων του παιχνιδιού. Αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής είναι η απώλεια χαρακτήρων, νησιών και περιεχομένου, τα οποία αποτελούν και τους συνδετικούς κρίκους στο δημιούργημα του Oda.

Ένταξη στον χώρο και Αναπαράσταση Περιβάλλοντος

Βασικός πυλώνας του ταξιδιού είναι ο πολύπλοκος και αλληγορικός σχεδιασμός των νησιών και πόλεων του δημιουργού. Το περιβάλλον στον κόσμο του One Piece τόσο το φυσικό όσο και το τεχνητό δεν υπόκειται σε λογικούς κανόνες και ιστορική συνέχεια αλλά σε αναγωγές ή αναφορές σε υπαρκτά παραδείγματα. Ο στόχος του δημιουργού είναι αδιαμφισβήτητα η αναπαράσταση του εξωτικού, υπερφυσικού, παραμυθένιου και δραματικού.

Οι δημιουργοί του παιχνιδιού τονίζουν ακόμη περισσότερο τη προσέγγιση αυτή με την ιδιαίτερα προσεκτική απόδοση του κόσμου σε μία ψηφιακή τρισδιάστατη αναπαράσταση. Στο One Piece: Pirate Warriors 4 τα επίπεδα δεν αποτελούν μία απλή εκδοχή αναπαράστασης του επιπέδου (πίστας) με απώτερο σκοπό την ανάδειξη των μηχανισμών αλλά αποσκοπούν στο βίωμα του φανταστικού κόσμου. Άξονας τίθεται το νόημα, ο συμβολισμός και το συναίσθημα, το οποίο προκαλείται στον παίκτη και δένει αρμονικά με το νέο σύστημα μηχανισμών σε μία ολοκληρωμένη  εκδοχή με μερική αλληλεπίδραση.

Κάθε κεφάλαιο αναπαρίσταται με ένα ψηφιακό πρόπλασμα του νησιού, όπου εμφανίζονται τα σημαντικότερα κτίσματα της ιστορίας. Εν συνεχεία παρουσιάζονται τα πρόσωπα της ιστορίας και η θέση τους στο χώρο. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού είναι αντιληπτός ο διαχωρισμός των περιοχών του νησιού σε μικρότερα τμήματα, τα οποία χαίρουν ακριβέστερου σχεδιασμού σε σχέση με παλαιότερους τίτλους. Τα επίπεδα έχουν διαιρεθεί και φέρουν πλέον την δική τους ξεχωριστή ταυτότητα σε αντίθεση με την απλούστερη παλαιότερη λογική της απόδοσης του χώρου περιληπτικά με βάση κτήρια ή αντικείμενα, τα οποία ανακαλούν συναισθήματα από τη μνήμη του παίκτη.

Τέλος κάθε επίπεδο διαχωρίζεται σε επιμέρους περιοχές (districts) αλλά και σε στάθμες δηλαδή διαδοχικές στρώσεις (κατόψεις), οι οποίες διαιρούν τον χώρο καθ’ ύψος. Ο διαχωρισμός δεν επιτυγχάνεται με την λογική των αυστηρών σχημάτων σε κάτοψη αλλά ακολουθούν περισσότερο την δραματική αναπαράσταση του Oda.

Οι Πρωταγωνιστές, Ήρωες, Δολοπλόκοι, Τυχοδιώκτες

Το τμήμα των χαρακτήρων του παιχνιδιού αποτελεί για τους περισσότερους το πιο ιδιαίτερο στοιχείο, διότι θα προσδιορίσει τους ειδικούς μηχανισμούς, με τους οποίους θα έχουν τη χαρά να εξερευνήσουν το παιχνίδι. Στο παιχνίδι εμπεριέχονται χαρακτήρες οι οποίοι δεν είναι διαθέσιμοι προς επιλογή ωστόσο λειτουργούν ως αντίπαλοι κατά τη διάρκεια της ιστορίας. Οι χαρακτήρες, οι οποίοι δύναται να επιλεχθούν στο παιχνίδι, ορίζονται στις παρακάτω κατηγορίες:

Το πλήρωμα των Straw Hat Pirates

Luffy, Zoro, Nami, Usopp, Sanji, Chopper, Robin, Franky, Brook

Γνωστοί Πειρατές της πλοκής 1

Whitebeard (Edward Newgate), Marco, Portgas D. Ace, Kaido, Big Mom (Charlotte Linlin), Katakuri, Shanks, Blackbeard, Bartolomeo, Cavendish

Γνωστοί Πειρατές της πλοκής 2

Trafalgar D. Law, Eustass Captain Kid, Hawkins, Capone Bege, Mihawk, Jinbei, Doflamingo, Crocodile, Boa Hancock, Buggy

Τα στελέχη του Ναυτικού

Akainu (Sakazuki), Kizaru (Borsalino), Fujitora, Smoker, Tashigi

Άλλοι κεντρικοί χαρακτήρες της πλοκής με ουδέτερη στάση

Rob Lucci. Kuzan (Aokiji), Sabo, Ivankov, Carrot, Reiju, Ichiji, Niji, Yonji

Τα ονόματα εμφανίζονται με τη σειρά των χαρακτήρων της εικόνας

Δυνάμεις των φρούτων, τεχνικές μάχης και ευκινησία

Το παιχνίδι εντάσσεται στις κατηγορίες δράσης-περιπέτειας (action-adventure) και beat em up/brawling. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συνύπαρξη στοιχείων εξερεύνησης και ανακάλυψης με στοιχεία δράσης και μονομαχίας. Οι μηχανισμοί ενός παιχνιδιού συνιστούν τον βασικό κορμό της εμπειρίας ενώ στην προκειμένη περίπτωση έχουν τεθεί σε αναπροσδιορισμό. Οι δημιουργοί ενέτειναν την προσπάθεια για βελτίωση του τίτλου στο τμήμα των μηχανισμών.  Οι αλλαγές αφορούν από τη μία πλευρά την απόκτηση των ικανοτήτων για κάθε χαρακτήρα αλλά και την εφαρμογή των ικανοτήτων σε ένα νέο πλαίσιο δυνατοτήτων.

Πιο συγκεκριμένα τα βασικά χαρακτηριστικά είναι:

-η αναδιαμόρφωση των βασικών χαρακτηριστικών κάθε χαρακτήρα

Βασικά χαρακτηριστικά είναι πλέον η Ζωτικότητα (Life), η Αντοχή (Stamina), η Επίθεση (Attack) και η Άμυνα (Defense)

-η διαίρεση των παικτών σε επιμέρους τύπους ανάλογα με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Ειδικότερα παρουσιάζονται τέσσερις κατηγορίες:

Δύναμης (Power Type) : πλεονέκτημα στην επιθετική δύναμη

Τεχνικής (Technique Type) : περαιτέρω βελτίωση των <<ικανοτήτων έκρηξης>> (burst skills)

Αέρα (Sky Type) : παραμένουν στον αέρα κατά τη διάρκεια των <<ικανοτήτων έκρηξης>> (burst skills)

Ταχύτητας (Speed Type) : κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα ενώ η ενέργεια εκτίναξης απαιτεί λιγότερη αντοχή (stamina)

-η απόκτηση ικανοτήτων με ένα βελτιωμένο σύστημα ανταμοιβών

Οι βελτιώσεις παρουσιάζονται ως νησίδες με χαρακτηριστικό το σύμβολο της βελτίωσης και των αριθμό πλήρωσης της. Η πρώτη σελίδα βελτιώσεων αφορά το σύνολο των χαρακτήρων ενώ οι επόμενες δύο σελίδες αφορούν τον κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά. Η πρώτη σελίδα κάθε παίκτη εμπεριέχει τις βελτιώσεις των βασικών χαρακτηριστικών, των παθητικών ικανοτήτων και των ενεργών ικανοτήτων. Η δεύτερη σελίδα κάθε παίκτη αφορά την τελειοποίηση των βασικών του χαρακτηριστικών για την αντιμετώπιση των δυσκολότερων αντιπάλων.

-η αντικατάσταση του συστήματος των ειδικών επιθέσεων με νέο σύστημα μάχης

Οι ειδικές επιθέσεις εφαρμόζονται με ένα σύστημα επιλογής τεσσάρων επιθυμητών ενεργών ικανοτήτων. Κάθε ειδική επίθεση έχει βασικά στοιχεία χρήσης αλλά και βαθμολογία ισχύος. Ο μηχανισμός αυτός επιτρέπει στον παίκτη, την προσαρμογή του χαρακτήρα στο τρόπο παιχνιδιού (gameplay style).

-ο επαναπροσδιορισμός και οι προσθήκες των δράσεων

Το άλμα και η εκτίναξη αποτελούν τις βασικότερες αλλαγές στις δράσεις. Το άλμα αποτελεί πρώτη είσοδο για δυνατές επιθέσεις με αλληλουχίες των βασικών επιθέσεων. Επιπλέον δίνει την δυνατότητα μετάβασης από χαμηλότερα επίπεδα σε υψηλότερα. Η εκτίναξη βοηθάει στην γρήγορη μετάβαση από περιοχή σε περιοχή αλλά και στην αποφυγή ή τέλεση επιθέσεων. Ο μηχανισμός της εκτίναξης απορροφά την αντοχή του χαρακτήρα.

-ο επαναπρογραμματισμός της κίνησης και μετάβασης στον χώρο

Η κίνηση στο χώρο του παιχνιδιού μοιάζει αρμονικότερη σε σχέση με τους προϋπάρχοντες τίτλους. Χώρος και χαρακτήρας είναι στοιχεία αλληλένδετα, τα οποία υποδηλώνουν πλεονεκτήματα στην κίνηση στο έδαφος αλλά και καθ’ ύψος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Το Gear Four του Luffy στην μορφή Bounceman επιτρέπει μεταξύ άλλων την πτήση μέσα στο χώρο για περιορισμένη διάρκεια.

Είδη Παιχνιδιού

Η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού διατηρεί τα είδη παιχνιδιού, που συναντώνται στο One Piece: Pirate Warriors 3. Το Legend Log μετονομάζεται σε Dramatic Log έχοντας ακριβώς τον ίδιο χαρακτήρα, αυτόν της αφήγησης της βασικής ιστορίας. Το Free Log διατηρεί τον χαρακτήρα των προηγούμενων τίτλων της σειράς παρέχοντας τη δυνατότητα για επανάληψη της βασικής ιστορίας με οποιονδήποτε χαρακτήρα επιθυμεί ο χρήστης. Ουσιαστική διαφορά συναντά κανείς στο Dream Log, το οποίο ονομάζεται πλέον Treasure Log, δηλαδή στις ιδιαίτερες προκλήσεις του παιχνιδιού ως πρόσθετο περιεχόμενο στην βασική ιστορία. Οι προκλήσεις δεν παρουσιάζονται όπως παλιότερα με ένα σύμπλεγμα νησιών αλλά με μία λίστα, στην οποία υπάρχει η περιγραφή του περιεχομένου και του ζητούμενου. Μέσω των ειδικών αυτών αποστολών ξεκλειδώνονται τα απαραίτητα νομίσματα για την βελτίωση των ικανοτήτων κάθε χαρακτήρα. Οι αποστολές χωρίζονται ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας σε East Blue, Grand Line, New World.

Αλληλεπίδραση και Λεπτομέρειες

Το One Piece: Pirate Warriors 4 διακρίνεται για την προσοχή των δημιουργών σε λεπτομέρειες και ουσιαστική βελτίωση στον οπτικό τομέα. Στο πλαίσιο αυτό η ομάδα ανάπτυξης έδειξε ενδιαφέρον για το βασικό μενού και την αλληλεπίδρασή του με το παιχνίδι. Η αρχική οθόνη παρουσιάζει τον Luffy σε τρισδιάστατη απεικόνιση ενώ η αρχική οθόνη επιλογών παρουσιάζει είτε την Nami είτε την Robin. Επιλέγοντας το Dramatic Log ή το Free Log μεταφέρεται η κάμερα στον Usopp ή τον Brook, οι οποίοι παρατηρούν το νησί κάθε βασικής ιστορίας. Με την επιλογή του Treasure Log η κάμερα στρέφεται στον Sanji ενώ στις υπόλοιπες επιλογές δεν έχουμε αντίστοιχη παρουσίαση. Συνεπώς οι επιλογές από το βασικό μενού λειτουργούν ως μετάβαση σε κάποιο μέρος του πλοίου Thousand Sunny δίνοντας μία αίσθηση πρώτης αλληλεπίδρασης.

Μουσική, Ήχος και Γκαλερί

Στον τομέα του ήχου και της μουσικής είναι επίσης εμφανής η βελτίωση. Η μουσική συναρπάζει τον χρήστη καθώς επιτυγχάνει να κορυφώσει τις σκηνές δράσης, μονομαχίας αλλά και της αφήγησης των γεγονότων. Εν ολίγοις αντανακλά την διαδοχή των συναισθημάτων σε κάθε στιγμή της ιστορίας. Ο ήχος με τη σειρά του προσδίδει τον απαιτούμενο ρεαλισμό διότι υποστηρίζεται με ακρίβεια και καθαρότητα στην ροή του παιχνιδιού. Σε κλειστούς μεγάλους χώρους μπορεί να ακούσει ο χρήστης την ηχώ που προκαλείται από τις κραυγές ή την ομιλία μεταξύ των χαρακτήρων. Επιπροσθέτως η ηχητική επένδυση αναβαθμίζει συνολικά το παιχνίδι μέσω της διαφορετικότητας των ήχων του περιβάλλοντος κάθε περιοχής.

Η επιλογή γκαλερί προσφέρει στον παίκτη την δυνατότητα να ανακεφαλαιώσει τις πληροφορίες του παιχνιδιού. Ακόμη επιτρέπει την ακρόαση των μουσικών κομματιών του παιχνιδιού και την κατά βούληση προβολή των κινηματογραφημάτων της ιστορίας.

Ρυθμίσεις αχρωματοψίας

Για πρώτη φορά συναντά ο χρήστης ρυθμίσεις, οι οποίες απευθύνονται σε άτομα με αδυναμία αντίληψης χρωμάτων. Εντός του παιχνιδιού χρησιμοποιούνται εκτενώς τα χρώματα γαλάζιο, κόκκινο, κίτρινο και πράσινο για τις βασικές ενδείξεις κατά τη διάρκεια της μάχης. Μέσω των χρωμάτων αυτών σημειώνονται οι σύμμαχοι, οι ουδέτερες παρατάξεις αλλά και οι εχθρικές παρατάξεις. Επομένως η προσθήκη αυτή κρίθηκε ορθώς απαραίτητη καθιστώντας το παιχνίδι προσβάσιμο σε περισσότερους χρήστες.

Νέες προσθήκες

Ομολογουμένως η μεγάλη παύση κυκλοφορίας των τίτλων One Piece: Pirate Warriors ανέδυσε την ανάγκη για βελτίωση σε οπτικό και λειτουργικό τομέα. Έτσι λοιπόν οι προσθήκη νέων στοιχείων συνεχίζεται στον αριθμό των χρηστών, οι οποίοι μπορούν να συμμετέχουν σε κάθε ιστορία. Το παιχνίδι επιτρέπει τη συνεργασία μέχρι δυο ατόμων ανά σύστημα και επεκτείνει τη δυνατότητα μέσω του διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα στις αποστολές του Treasure Log υπάρχει ένδειξη με τον μέγιστο αριθμό των ατόμων, τα οποία μπορούν να συμμετέχουν στην ολοκλήρωση κάθε πρόκλησης. Κάθε χρήστης μπορεί να στρατολογήσει συμπαίκτες δίνοντας μία σύντομη περιγραφή των επιθυμιών και κοινοποιώντας την ονομασία και το περιεχόμενο της αποστολής. Επίσης μπορεί να τεθεί ο ίδιος σε στρατολόγηση συμπληρώνοντας καταλλήλως τα φίλτρα αντιστοίχισης.

Μειονεκτήματα/Αδυναμίες και σύγκριση με προηγούμενους τίτλους

Το One Piece: Pirate Warriors είναι αδιαμφισβήτητα ένας τίτλος σύνδεσμος του ομώνυμου anime με τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών. Πολλοί είναι οι φίλοι της σειράς, οι οποίοι αδημονούν να περάσουν τον χρόνο τους ευχάριστα, μέσα από την οπτική των χαρακτήρων και να βιώσουν έντονα τον δρόμο προς την ανακάλυψη του One Piece. Σε όλες τις σειρές παιχνιδιών η σύγκριση είναι η πρώτη κριτική στάση κάθε χρήστη και είναι δίκαιο να γίνει αναφορά του νέου τίτλου σε σχέση με τους προηγούμενους.

Η μείωση σε στοιχεία του περιεχομένου αποτέλεσε πρωτεύοντα στόχο για την Koei Tecmo. Όλα τα στοιχεία εμφανίζονται περιληπτικά και διατηρούν μια ισορροπία μεταξύ θέασης-δράσης, τέρψης-σκέψης και προσπάθειας-αφιέρωσης χρόνου. Αφιερώνοντας πολλές ώρες στο παιχνίδι παρατηρεί κανείς, πως είναι πράγματι πιο ευχάριστο, ξεκούραστο και αρμονικό σε σχέση με τους τίτλους, οι οποίοι είχαν προηγηθεί. Η δυσκολία κλιμακώνεται ομαλότερα παράλληλα στις προκλήσεις, οι οποίες χρειάζονται σωστή προσέγγιση έναντι των ατελείωτων ωρών αφιέρωσης στα παλιότερα παιχνίδια της σειράς. Παρ’ όλα αυτά χρειάζεται πάλι πλείστο χρόνο ο χρήστης έτσι ώστε να προσαρμοστεί και να αντιληφθεί τα “ευκόλως εννοούμενα”. Η απώλεια χαρακτήρων δηλώνει έναν προσανατολισμό προς το δεύτερο μισό των επεισοδίων παρόλο που οι δημιουργοί απέφυγαν την επαναδημιουργία περιοχών όπως το Fishman Island και Punk Hazard. Μπορεί να ειπωθεί, ότι στην προσπάθεια της βελτίωσης οι δημιουργοί εντάσσουν νέες προσεγγίσεις αφαιρώντας μία ξεπερασμένη εκδοχή του τίτλου.

Καταληκτική εντύπωση

Μία ιστορία απλή στη δομή της και μία περιπλεγμένη πλοκή σε έναν φανταστικό κόσμο δίνουν το έναυσμα για ένα απρόσμενο φανταστικό ταξίδι με οδηγό την ιαπωνική τέχνη των κόμικ. Το πέρασμα από το φανταστικό στο πεπερασμένο μοτίβο ενός βιντεοπαιχνιδιού μοιάζει επικίνδυνο και ίσως ακατόρθωτο. Αντιθέτως οι δημιουργοί του OP:PW4 πειραματίζονται με διαφορετικούς χειρισμούς της αφήγησης και της αναπαράστασης γεμάτης ζωντάνια και ρεαλισμό. Η αλληλεπίδραση του χαρακτήρα με το περιβάλλον προχωρά με σταθερό ρυθμό. Στο πείραμα αυτό προκύπτουν δυστυχώς παράπλευρες απώλειες σε ό,τι αφορά τους κεντρικούς χαρακτήρες αλλά και τις εξωτικές τοποθεσίες ενός μυθικού κόσμου. Τελικά το Punk Hazard καταστρέφεται και περνάει στη λήθη. Δεν έγιναν ποτέ πειράματα από τον Ceasar Clown; Παράλληλα για την κατάσταση της Zunesha δεν ευθύνεται ο Jack; Θα συνεχίσει να περιπλανάται στον Νέο Κόσμο; Κύρια γνωρίσματα είναι η επιμέλεια, η τελειότητα, η ακρίβεια σε συνδυασμό με ένα επιεικώς εμπλουτισμένο περιεχόμενο. Οι νέοι μηχανισμοί αναδεικνύουν τις εξωπραγματικές ιδιότητες “των φρούτων του διαβόλου” (Akuma no Mi) και των πολεμικών τεχνών μάχης κάθε χαρακτήρα. Λείπουν ισχυροί χαρακτήρες (Nekomamushi & Inuarashi) και μαζί τους οι μυστικές δυνάμεις των Mink Tribe. Οι ξεχασμένοι ήρωες ακούνε στο όνομα Pedro και Fishman Pirates. Ωστόσο η αδρεναλίνη αγγίζει τα ύψη και ο χρήστης νιώθει διαρκώς την πρόκληση να γιγαντώνεται. Η προσέγγιση της μάχης γίνεται προσωπικό ζήτημα επιλογών παρόλο που στο ταξίδι αυτό προστρέχουν πολλοί σύμμαχοι σε βοήθεια. Η δοκιμασμένη συνταγή επανεκτελείται, αυτή τη φορά με λιγότερες αστοχίες. Νέες επιγραφές με όμορφες αναπαραστάσεις καλούν τον παίκτη να εξερευνήσει το Shinksekai όμως η αμφιβολία πλανάται και πάλι… Ξαφνικά ακούγεται  “Gear Four Bounceman! Χρειάζομαι μονάχα 1 λεπτό!” Όλα αρχίζουν τώρα…

Ευχαριστούμε θερμά την Bandai Namco για τη διάθεση του παιχνιδιού.

Ελαχιστες απαιτήσεις συστήματος:

  • Απαιτείται επεξεργαστής και λειτουργικό σύστημα 64-bit
  • ΛΣ: Windows 10, 64bits
  • Επεξεργαστής: Intel Core i5 3450 / AMD Ryzen 3 1300X
  • Μνήμη: 8 GB RAM
  • Γραφικά: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)
  • DirectX: Έκδοση 11
  • Δίκτυο: Ευρυζωνική σύνδεση διαδικτύου
  • Αποθήκευση: 25 GB διαθέσιμος χώρος
  • Επιπλέον σημειώσεις: Graphics settings: All ‘Low’ or ‘OFF’; Expected Framerate: 30 FPS @ 1280×720

0 σχόλιο
6

Ίσως σε ενδιαφέρει:

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies Συμφωνώ Μάθετε περισσότερα εδώ

Privacy & Cookies Policy