fbpx
Home ReviewsGame Reviews Kingdoms of Amalur:Re-Reckoning | The Review

Kingdoms of Amalur:Re-Reckoning | The Review

Γράφει ο/η Στέλιος Αναγνωστόπουλος

West side story

Τα υποτιμημένα παιχνίδια είτε για λόγους συγκυριών είτε γιατί το concept προηγούνταν της εποχής είτε γιατί δόθηκε υπερβολική σημασία και προτεραιότητα σε διάφορα τεχνικά προβλήματα επανέρχονται πολύ συχνά στην επικαιρότητα συνήθως μέσα από ανούσια «αφιερώματα» κυρίως για να καλύψουν μια ανύπαρκτη διαδικτυακή ύλη. Πολλά από αυτά που έπεσαν κατά καιρούς στα χέρια μου ήταν τα Arcanum, The Legend Of Dragoon, Alice: Madness Returns, Lost Odyssey, Condemned: Criminal Origins, Deadly Premonition, Folklore, El Shaddai: Ascension of the Metatron. Ανάμεσά τους βρίσκεται και το Kingdoms of Amalur: Reckoning το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά στο XBOX360 το 2012 από τις 38 Studios και Big Huge Games και επανακυκλοφορεί ως Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning από την THQ Nordic.

No gods, no fate

Ο πρωταγωνιστής Fateless One ανασύρθηκε μέσα από το Well of Souls, το τελευταίο πείραμα του Fomorous Hugues, ενός mage gnome, λίγο πριν από την επίθεση των Tuatha Deohn. Οι τελευταίοι αποτελούν μια σέκτα των Winter Fae, μιας φυλής των Fae που διατηρούν την ισορροπία στον κόσμο μαζί με τα Summer Fae,  υπό τις διαταγές του Gadflow, ενός διεφθαρμένου μέλους της κοινότητας ο οποίος κατέλαβε πραξικοπηματικά τον θρόνο του Winter Court κηρύσσοντας πόλεμο στις νέες και θνητές φυλές του Amalur στο όνομα της εν δυνάμει θεότητας Tirnoch. Ο Fateless One δεν έχει καμία μνήμη για την ταυτότητά του όπως και για τα γεγονότα που συμβαίνουν αλλά γρήγορα ανακαλύπτει ότι η νεκρανάστασή του αποτελεί το παρασκήνιο της μοίρας.

Ο πολύς R.A. Salvatore (The DemonWars Saga, The Legend of Drizzt) ανέλαβε με επιτυχία να δημιουργήσει ένα πανέμορφο σύμπαν στο οποίο διαδραματίζεται τόσο η βασική ιστορία όσο και οι δευτερεύουσες μέσω του lore και κατ’ επέκταση των side quests. Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι από τους πιο καλογραμμένους που έχω συναντήσει με χαρακτηριστικά και στοιχεία που παραπέμπουν σε ένα βαθύ lore το οποίο αποτελεί ένα από τα βασικότερα προτερήματά του. Δε σας κρύβω ότι το 2012 προμηθεύτηκα το επίσημο strategy guide προκειμένου να μελετήσω ανθρωπολογικά, πολιτισμικά και in-game religions στοιχεία των λαών του Amalur. Εκπληκτική δουλειά!

Through the looking sword

Το πιο δυνατό σημείο του παιχνιδιού είναι το σύστημα μάχης· όλα εκείνα τα στοιχεία που εντοπίζουμε και σε πιο σύγχρονα παιχνίδια είναι εδώ: action based σύστημα με πολλές επιλογές συνδυασμών, real time χρήση δευτερευόντων όπλων ακόμα και εν μέσω combo, quick time events. Το οπλοστάσιό σας αναβαθμίζεται με τα skill trees (Might, Sorcery, Finesse). Έτσι το Might αναβαθμίζει greatswords, longswords και hammers, το Sorcery sceptres, chakrams και staves και, τέλος, το Finesse αναβαθμίζει daggers, bows και Faeblades. Μέσω του συστήματος των destinies -το character class, δηλαδή- αναβαθμίζετε τον χαρακτήρα σας ανάλογα με την «σχολή» που έχετε επιλέξει. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο σε αυτό το σύστημα είναι ότι δεν σας περιορίζει αφού μπορείτε να επιδοθείτε σε συνδυασμούς όπως Might/Sorcery, Finesse/Might κ.λπ. γεγονός που προσθέτει δυναμική στο gameplay! Σε συνδυασμό με τους μηχανισμούς άμυνας, όπως το parry, και την εξαιρετική απλοϊκότητα του συστήματος μάχης το παιχνίδι γίνεται εξαιρετικά εθιστικό!

Στα παραπάνω οφείλουμε να αναφέρουμε και τα skills με το πιο σημαντικό από αυτά να αποτελεί το crafting το οποίο περιλαμβάνει Alchemy (potions), Blacksmithing (equipment) και το Sagecraft (gems) περιλαμβάνοντας τους κλασικούς μηχανισμούς δημιουργίας αντικειμένων μέσα από συλλογή υλικών, αναβάθμιση μέσω trainers και άλλα. Στα υπόλοιπα skills συγκαταλέγονται τα Detect Hidden, Dispelling, Lockpicking, Mercantile, Persuasion και Stealth  Η κυριότερη διαφορά με το αρχικό παιχνίδι είναι ο βαθμός δυσκολίας αφού έχει πλέον προστεθεί και το very hard difficulty αλλά πέραν αυτού η δυσκολία έχει προσαρμοστεί σε κάθε περιοχή με το παιχνίδι γίνεται ακόμα πιο προκλητικό. Δε θα μπορούσε να λείπει, φυσικά, το Fateshift, του Reckoning mode όπου ο ήρωάς μας γίνεται ακόμα πιο δυνατός όταν γεμίσει το fate meter και επιδίδεται -ή αν προτιμάτε εκτονώνεται- σε δραματικές και πιο αποτελεσματικές επιθέσεις αποκομίζοντας έτσι περισσότερα XP.

Canvas and horns

Η αλήθεια είναι ότι τα γραφικά του παιχνιδιού παραμένουν εξαιρετικά. Όσον αφορά την απόδοσή τους σε σχέση με την έκδοση του 2012 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφορές. Σαφώς και υπάρχουν βελτιώσεις κυρίως στα textures αλλά τίποτα περισσότερο. Η χρωματική παλέτα ξεχειλίζει σε αιωνόβια δάση με τις αειθαλείς ιστορίες για ανώνυμους αλλά τολμηρούς ήρωες από μακρινές πόλεις χωρίς λιμάνια και από μυθικές συμβολικές μορφές να αποτυπώνουν τα βασικά σημείο του lore. Οι χαρακτήρες -υπό την επιμέλεια του Todd McFarlane- είναι όμορφα δομημένοι και το voice acting κυμαίνεται σε ικανοποιητικό επίπεδο. Η μουσική του Grant Kirkhope (Perfect Dark, GoldenEye 007) χωρίς να αποτελεί κάτι ιδιαίτερο προσθέτει πολλούς βαθμούς στην εμπειρία τόσο με την ambient όσο και στις σκηνές δράσεις· μελωδική και δραματική όσο πρέπει.

Past sentenced

Η χίμαιρα της απόδοσης παλαιότερων τίτλων υπό συνθήκες τεχνολογικής παροντικότητας δεν βρίσκει πάντοτε πρόσφορο έδαφος και, μάλιστα, πολλές φορές φέρνει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Στην περίπτωση του Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, οι παραγωγοί δεν έπεσαν στην παγίδα της στανικής ανα-δημιουργίας διατηρώντας τον χαρακτήρα του αλλά αυτό μπορεί να έχει και αντίθετα αποτελέσματα ιδιαίτερα από πιο παλιούς παίχτες.  

 

Ευχαριστούμε θερμά την THQ Nordic  για τη διάθεση του παιχνιδιού.

0 σχόλιο
4

Ίσως σε ενδιαφέρει:

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies Συμφωνώ Μάθετε περισσότερα εδώ

Privacy & Cookies Policy