fbpx
Home ReviewsGame Reviews Hextech Mayhem | The Review

Hextech Mayhem | The Review

Γράφει ο/η Παναγιώτης Δημητρακόπουλος

Με το Arcane να κυκλοφορεί στο Netflix εδώ και μερικές εβδομάδες, και τους φίλους του League of Legends να απολαμβάνουν ένα ακόμα μέσο ψυχαγωγίας πέρα από το γνωστό MOBA η Riot Forge φαίνεται να δίνει νέα ζωή σε ένα σύμπαν που κάποιοι από εμάς αγαπήσανε περισσότερο από άλλους. Ομολογουμένως, η νέα σειρά η οποία επικεντρώνει στην ζωή των Vi και Jinx κατάφερε να μαγνητίσει ένα μεγάλο ποσοστό των League Fans αλλά και απλών viewers τόσο με την ιστορία του όσο και με τα μοναδικά σχέδια από την Fortiche, ένα Γαλλικό που συνεργάστηκε με την Riot Games για την παραγωγή.

Μπορεί λοιπόν το Arcane να μας γέννησε εκ νέου την επιθυμία να παίξουμε League of Legends, πολλοί από εμάς έχουν δεύτερες (ή και τρίτες) σκέψεις μιας και όπως γνωρίζουμε η εμπειρία γίνεται τοξική αργά ή γρήγορα.

Δεν ξεχνάμε όμως πως η Riot Games αποφάσισε πως ήταν καιρός να επεκταθεί στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών κάτι που απέδειξε με τίτλους όπως το Teamfight Tactics, Valorant και Legends of Runeterra – παιχνίδια που και πάλι βασίζονται στο σύμπαν του LoL. Αυτή την τακτική φαίνεται να συνεχίζει με τα δύο νέα παιχνίδια που κυκλοφόρησε πριν μερικές μέρες με πρώτο και καλύτερο το Hextech Mayhem.

To Hextech Mayhem: A League of Legends Story είναι ένα ρυθμικό platformer στο οποίο οι παίκτες αναλαμβάνουν τον ρόλο του Ziggs καθώς προκαλεί πανικό και καταστροφή στο Piltover αλλά και τις γύρω περιοχές με απώτερο σκοπό την δημιουργία της καλύτερης και πιο καταστροφικής βόμβας. Απέναντί του θα βρει τον Heimerdinger ο οποίος προσπαθεί με την σειρά του να προστατεύσει το Piltover και να σταματήσει την καταστροφική πορεία του Ziggs.

To Hextech Mayhem είναι η πρώτη προσπάθεια της Riot να επεκτείνει το lore του League of Legends και να δώσει λίγο περισσότερο βάθος σε δύο αγαπημένους χαρακτήρες. Ο τίτλος λειτουργεί σαν ένας πολύ μικρός πρόλογος (ή καλύτερα ως εισαγωγή στον κόσμο του LoL) ή ως ένα μικρό side-story σε έναν ήδη τεράστιο κόσμο.

Αν έχουμε παίξει κάποιο ρυθμικό παιχνίδι στο παρελθόν δεν θα δούμε κάτι που δεν γνωρίζουμε ήδη. Με μια πρώτη ματιά θα λέγαμε πως είναι ένα mobile game φτιαγμένο για μεγάλες οθόνες.

Ξεκινάμε το παιχνίδι επιλέγοντας περιοχές με την κάθε μια να έχει 3 διαφορετικές πίστες. Κάθε πίστα έχει την δική της μουσική υπόκρουση, με τα τραγούδια να χαρακτηρίζονται από τον ίδιο ηχητικό τόνο και μια ομοιότητα μεταξύ τους. Σε κάθε πίστα μετακινούμαστε αυτόματα από τα αριστερά προς τα δεξιά με διάφορα prompts να μας παραπέμπουν στο κουμπί που πρέπει να πατήσουμε.

Τα prompts αυτά είναι ‘δεμένα’ σε ένα συγκεκριμένο κουμπί και όσο προχωράμε μέσα στην πίστα ο ρυθμός θα μας αναδείξει την στιγμή που πρέπει να το πατήσουμε, μαζί με την visual ένδειξη όσο φτάνουμε πιο κοντά σε αυτά. Aν τυχόν χάσουμε ένα από αυτά ή χτυπήσουμε πάνω σε κάποιο εμπόδιο δεν ξεκινάμε από την αρχή αλλά μπαίνουμε σε ένα “μεταθανάτιο” state μέχρι να ξαναπατήσουμε σωστά ένα prompt και να επιστρέψουμε στο flow.

Πέρα όμως από τα prompts που περιέχονται σε κάθε πίστα, υπάρχουν και κρυφές νότες που συνδέονται με τα τρία κουμπιά και χρειάζεται η κρίση μας για να ξεχωρίσουμε τι πατάμε και πότε. Αυτές οι κρυφές νότες θα μας οδηγήσουν ένα βήμα πιο κοντά στο Challenger Ranking – το μεγαλύτερο rank που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε για κάθε πίστα.

Για να ξεκλειδώσουμε νέες πίστες και κόσμους πρέπει να συλλέξουμε γρανάζια και να κατασκευάσουμε ένα ρομπότ ή νέα όπλα για να αντιμετωπίσουμε τον Heimer. Για να μπορέσουμε να μαζέψουμε όλα τα collectibles θα πρέπει να προσπαθήσουμε να πετύχουμε όλες τις νότες και να φτάσουμε τα ψηλότερα σημεία κάθε πλατφόρμας, εκεί όπου μπορεί να είναι κρυμμένα τα μπλε ή ασημένια γρανάζια.

Για να πετύχουμε το Challenger Rank θα πρέπει να πετύχουμε όλες τις νότες, να μαζέψουμε όλα τα γρανάζια και να προκαλέσουμε το μέγιστο βαθμό καταστροφής (Mayhem) μέσα σε κάθε πίστα – κατόρθωμα καθόλου εύκολο, ειδικά όσο προχωράμε στους κόσμους.

Μετά την ολοκλήρωση τεσσάρων περιοχών καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τον Heimerdinger και τον ρομποτικό του προστάτη αξιοποιώντας τις βόμβες μας και διάφορους πυραύλους που είναι σκόρπιοι στο εκάστοτε επίπεδο. Το boss fight ολοκληρώνεται στο τέλος της πίστας και στόχος μας είναι να μείνουμε ζωντανοί και όχι να καταστρέψουμε τον αντίπαλό μας. Μπορούμε βέβαια να προκαλέσουμε μεγάλη ζημιά ξεπερνώντας το 100% με αποτέλεσμα να λαμβάνουμε και μεγαλύτερη βαθμολογία στο τέλος.

Όλα αυτά πλαισιώνονται από ελκυστικά, χαριτωμένα και πολύχρωμα γραφικά που ταιριάζουν με την αναμενόμενη αισθητική, το gameplay και την ευχάριστη ατμόσφαιρα από την μουσική και το περιβάλλον. Η ‘chibi’ παρουσίαση των χαρακτήρων και τα γραφικά που θυμίζουν τα redesigns του League of Legends αποδεικνύουν πως η Riot Forge προσεγγίζει ομάδες ανάπτυξης που ταιριάζουν με την δική της νοοτροπία.

Αλλά δεν είναι όλα ρόδινα για το παιχνίδι της Choice Provisions. Αποτελώντας έναν νέο τίτλο από μια ξεχωριστή ομάδα υπάρχουν στοιχεία και αποφάσεις που προκαλούν περισσότερο ενόχληση παρά διασκέδαση. Ένα από αυτά είναι η απουσία επιλογής για το επίπεδο δυσκολίας.

Σε άλλα ρυθμικά παιχνίδια τύπου Guitar Hero έχουμε δει πως κάθε τραγούδι έχει 3 ή 4 διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας με αυτά να καθορίζουν το πλήθος και την συχνότητα των πλήκτρων. Το Hextech Mayhem είναι ένα παιχνίδι που χρειάζεται την ύπαρξη αυτού του feature καθώς ο παίκτης δεν μπορεί να ξέρει από πριν το τραγούδι με αποτέλεσμα να χάνονται πολλά πατήματα και να δημιουργείται εκνευρισμός.

Ένα ακόμα στοιχείο που λείπει και είναι και αυτό που είναι άκρως απαραίτητο είναι το rebinding των πλήκτρων. Ειδικά σε υπολογιστές, τα πλήκτρα που έχουν ανατεθεί σε κάθε prompt μπορεί να μην μας βολέψουν. Για παράδειγμα, στο Nintendo Switch το κουμπί για το Up είναι το Χ, το κουμπί για το down είναι το d-pad down και για την βόμβα το Α. Θα μου πείτε πως “ναι, αλλά είναι θέμα συνήθειας” και θα έχετε δίκιο…σε άλλη περίπτωση. Εδώ, ακόμα και εάν συνηθίσουμε, πολλές φορές ο εγκέφαλός μας ενδεχομένως να μπερδευτεί και να πατήσει άλλο κουμπί από αυτό που θέλουμε και αυτό διότι ο ρυθμός μας παρασύρει λάθος (ή και όχι).

Το Hextech Mayhem είναι ένας διασκεδαστικός τίτλος. Αλλά το διασκεδαστικό του στοιχείο επισκιάζεται πολλές φορές από την απουσία των δύο παραπάνω βασικών επιλογών. Ευτυχώς, η ομάδα ανάπτυξης δήλωσε πως “βλέπει το feedback για τα key bindings και δουλεύει στο αντίστοιχο update που θα προσθέσει αυτή την δυνατότητα”. Μέχρι τότε μπορούμε είτε να κάνουμε υπομονή είτε να δοκιμάσουμε τις ικανότητες και την υπομονή μας.

Σε γενικές γραμμές, το Hextech Mayhem είναι μια αξιόλογη προσπάθεια επέκτασης από την Riot Forge. Με το Arcane να έχει εκτινάξει το ενδιαφέρον των παικτών για τον κόσμο του League, και τα διάφορα spin-off να έχουν γεννήσει την επιθυμία για νέες περιπέτειες και κάτι διαφορετικό, ο τίτλος της Choice Provisions προσπαθεί να το πετύχει με ένα τελείως διαφορετικό είδος.