Home ReviewsGame Reviews GreedFall | The Review

GreedFall | The Review

Γράφει ο Γιώργος Καμπαλαμπίδης
0 σχόλιο

Η φύση δεν γνωρίζει από διπλωματία!

Η εταιρία Spiders παρουσίασε το Greedfall μετά από μακροχρόνια απουσία μετά την αρνητική πορεία του προηγούμενου τίτλου.  Είναι γνωστή η αγάπη της Spiders για τους Αction Role-Playing τίτλους, έτσι λοιπόν το Greedfall αποτελεί το νέο της εγχείρημα, το οποίο σε συνεργασία με την Focus Home Interactive κυκλοφόρησε και προκάλεσε περιέργεια σε πολλούς λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών.

Η Αποικιοκρατία

Η ιστορία ξεκινάει στην πόλη Serene, η οποία μαστίζεται από μία πανδημία γνωστή ως Malichor. Όλοι οι κάτοικοι πιστεύουν πως η θεραπεία μπορεί να βρεθεί στο ανεξερεύνητο νησί Teer Fradee, το οποίο αποικούν για δεκαετίες παρόλο που δέχονται σθεναρή αντίσταση από τους αυτόχθονες πληθυσμούς. Το όνομα του κεντρικού χαρακτήρα είναι De Sardet, ο οποίος είναι γόνος ευγενών ενώ αναλαμβάνει το ρόλο του διπλωμάτη του κράτους <<Εμπόρων Σύναξις>> (Merchant Congregation) έτσι ώστε να βοηθήσει τον πρίγκηπα και ξάδερφό του Constantine d’Orsay να επιτύχει στο ταξίδι του προς το αφιλόξενο νησί Teer Fradee.

Ο κόσμος θυμίζει την δυτική Ευρώπη του 17ου αιώνα, καθώς καλλιεργείται το δυτικοευρωπαϊκό αποικιστικό αίσθημα. Βέβαια στη μάχη της αποίκησης δεν κυριαρχεί η <<Εμπόρων Σύναξις>> (Merchant Congregation) αλλά συμμετέχουν ενεργά η <<Συμμαχία της Γέφυρας>> (Bridge Alliance) και η Theleme. Κάθε κράτος φέρει τα δικά του πολιτισμικά γνωρίσματα και προσεγγίσεις στα θέματα εξωτερικής πολιτικής. Ο παίκτης καλείται να ανακαλύψει όλη την αλήθεια για το νησί Teer Fradee, να γνωρίσει τους διαφορετικούς πολιτισμούς, να υπερασπιστεί το κράτος στο οποίο ανήκει, να συνάψει ειρήνη ή να προκαλέσει συγκρούσεις, να εξιχνιάσει παράνομες ενέργειες και φυσικά να βρει την θεραπεία για την ασθένεια Malichor.

Το περιβάλλον του νησιού κρύβει πολλούς κινδύνους και προκλήσεις, τις οποίες θα πρέπει να διαχειριστεί ο παίκτης από μία ασυνήθιστη σκοπιά, αυτή του διπλωμάτη. Το ταξίδι ξεκινάει, ο νέος κόσμος απλώνεται μπροστά στον χρήστη και οι επιλογές διαδέχονται η μία την άλλη.

Η Αρχιτεκτονική

Τα γεγονότα είναι εμπνευσμένα από την ευρύτερη περίοδο αποικιοκρατίας του 17ου αιώνα οπότε η αρχιτεκτονική που παρουσιάζεται εντός του βιντεοπαιχνιδιού εντάσσεται στο συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Σαφώς αναφέρθηκε προηγουμένως ότι συναντώνται διαφορετικοί πολιτισμοί και έρχονται σε σύγκρουση όχι μόνο πολεμικά αλλά και πολιτισμικά. Κυριότερο στοιχείο που υποδεικνύει τον πολιτισμό είναι τα κτίσματα αλλά και η διάρθρωση των πόλεων.

-Η Αρχιτεκτονική στις περιοχές επιρροής <<της Συνάξεως των Εμπόρων>>

Πρωτεύουσα αποτελεί η Serene και κεντρική πόλη της αποικίας η New Serene στο νοτιότερο τμήμα του νησιού. Η πολεοδομία και η αρχιτεκτονική είναι εμπνευσμένη από τα κτίσματα της Γαλλίας της εποχής 17ου-18ου αιώνα με ορισμένα στοιχεία του Μπαρόκ, της Αναγέννησης όπως επίσης της Αγγλίας της εποχής εκείνης. Μεγάλα ανοίγματα στις όψεις, γλυπτικός διάκοσμος, κτίσματα από οπτόπλινθο (κοινώς τούβλο), σύνθετες ξύλινες σκαλωσιές και μεγαλεπήβολες βίλες είναι μερικά από τα κύρια γνωρίσματα που συναντά ο παίκτης.

-Η Αρχιτεκτονική στις περιοχές επιρροής της <<Συμμαχίας της Γέφυρας>>

<<Η Συμμαχία της Γέφυρας>> έχει ως πρωτεύουσα την πόλη Hikmet στο ανατολικότερο τμήμα του νησιού ενώ προσομοιάζει σε αραβική και ευρύτερα ισλαμική αρχιτεκτονική του 14ου-16ου αιώνα με τα έντονα χρωματισμένα κεραμικά πλακίδια, με πολύπλοκα μοτίβα και το χαρακτηριστικό ισλαμικό τόξο. Ωστόσο πέρα από την αισθητική αυτή, εισάγεται και τα δυτικοευρωπαϊκά στοιχεία αρχιτεκτονικής δηλαδή κτίσματα όμοια με αυτά της Ισπανίας και Γαλλίας της περιόδου της αποικιοκρατίας. Αποτέλεσμα είναι να παρατίθεται μία υβριδική απροσδιόριστη αρχιτεκτονική δίχως συνάφεια και λογική. Στόχος αποτελεί η πρόκληση συναισθημάτων και όχι η επιτυχής απόδοση του ύφους.  

-Η Αρχιτεκτονική στις περιοχές επιρροής της Theleme

Το San Matheus είναι η πρωτεύουσα της Theleme στο δυτικότερο άκρο του νησιού και φέρει τα γνωρίσματα της Ισπανικής αρχιτεκτονικής την περίοδο του 16ου αιώνα δηλαδή την εποχή της Ιεράς Εξέτασης. Στοιχεία από το Μπαρόκ, κυρίως την Αναγέννηση αλλά και του Μεσαίωνα τόσο στις όψεις όσο και στον διάκοσμο είναι εμφανή στα σημαντικότερα κτήρια. Ιδιαίτερο στοιχείο αποτελεί η μεγάλη ανοιχτή πλατεία στο κέντρο της πόλης και τα πολυάριθμα σκαλοπάτια που οδηγούν στο παλάτι του κυβερνήτη.

-Η Αρχιτεκτονική των αυτοχθόνων

Οι αυτόχθονες προσομοιάζουν στους Ινδιάνους της Αμερικανικής Ηπείρου και συντάσσονται σε διαφορετικές φυλές με διαφορετικούς αρχηγούς. Η αρχιτεκτονική των on ol menawi προσομοιάζει τις πρόχειρες αλλά καλά μελετημένες σκηνές των Ινδιάνων από φυσικά υλικά. Τυπικό χαρακτηριστικό είναι η προσαρμογή στο περιβάλλον και το ανάγλυφο. Οι καταυλισμοί των ιθαγενών συναντώνται κοντά σε ποτάμια, δίπλα σε έλη, σε πλαγιές του ηφαιστείου ή εντός των δασών σε φυσικά προστατευμένα σημεία. Ο παίκτης συναντά τα χωριά των ιθαγενών σε όλο το νησί και αξιοσημείωτο στοιχείο είναι το μέγεθος και η θέση της κατοικίας του donegaid (αρχηγός της φυλής).

Χλωρίδα και Πανίδα

Είναι εύλογο ένα εξωτικό νησί να διαθέτει πλούσια πανίδα και χλωρίδα. Έτσι οι δημιουργοί αποφάσισαν να εντάξουν πολλές περιοχές με διαφορετικού είδους δένδρα και λουλούδια από τα οποία ο παίκτης θα συλλέγει συστατικά για την προετοιμασία φίλτρων, παγίδων και ελιξιρίων.

Όσον αφορά την πανίδα, η κατάσταση είναι πολυπλοκότερη. Δυστυχώς οι δημιουργοί δεν κατάφεραν να ενσωματώσουν όλα τα πλάσματα αρμονικά. Ο διαχωρισμός των πλασμάτων γίνεται με βάση τον βαθμό απειλής προς τον παίκτη. Τα ζώα, τα οποία αντιστοιχούν στην πραγματικότητα, είναι ακίνδυνα συνεπώς κυκλοφορούν ελεύθερα χωρίς να εγκυμονούν κινδύνους. Το περιβάλλον ωστόσο οφείλει, σύμφωνα με το σενάριο, να είναι αφιλόξενο, γεγονός το οποίο δικαιολογεί την ύπαρξη τερατόμορφων ζώων. Τα πλάσματα αυτά χωρίζονται σε κατηγορίες βάσει των ικανοτήτων που διαθέτουν, οι οποίες τα καθιστούν σημαντική ή ασήμαντη απειλή.

Διπλωματία και Αποφάσεις

Από την σύγκριση του Greedfall με  αντίστοιχους τίτλους βιντεοπαιχνιδιών ρόλων, ανακύπτει ένα νέο στοιχείο διάκρισης, η διπλωματία. Η Spiders καινοτομεί θέτοντας τον παίκτη ως διαχειριστή μίας δύσκολης κατάστασης και υπεύθυνο για την έκβαση των γεγονότων. Δεν καλείται ο παίκτης να χειριστεί έναν ήρωα παντοδύναμο και ατρόμητο αλλά έναν ιδεαλιστή, λογικό πρέσβη, ο οποίος καλείται να επιδιώξει ευνοϊκή, για το κράτος του, εξέλιξη της ιστορίας δίχως αιματηρές συγκρούσεις. Ξιφουλκεί δε όταν οι επιλογές φθίνουν ή απειλείται η ζωή του. Πλήθος διαλόγων και επιλογών διατίθενται ανάλογα με τις προσεγγίσεις του παίκτη. Κάθε επιλογή και κάθε διάλογος έχει την σημασία του διότι βελτιώνει ή δυσχεραίνει τη σχέση μεταξύ λαών. Συνεπώς συγκεκριμένες ενέργειες είναι εφικτές ή ανέφικτες. Σαφέστατα παρόμοιο ρόλο με αυτόν του διπλωμάτη-απεσταλμένου δύναται να συναντήσουμε και σε άλλους τίτλους. Ωστόσο οι δημιουργοί χειρίζονται με ρηξικέλευθο τρόπο τον διπλωμάτη. Εισάγουν το μυστήριο ενώ παράλληλα το συνδυάζουν με την αποφασιστικότητα και την δράση με απώτερο σκοπό να εκμαιεύσουν λογικές και ρεαλιστικές επιλογές από τον παίκτη.

Ικανότητες και Μηχανισμοί

Με το πέρας της διαμόρφωσης του χαρακτήρα κατά την έναρξη της ιστορίας έρχεται ο παίκτης σε επαφή με τον βασικό κορμό των μηχανισμών του παιχνιδιού. Ως παιχνίδι ρόλων το Greedfall ακολουθεί το τυπικό των δέντρων δεξιοτήτων ικανοτήτων και επομένως διαθέτει ένα σύστημα επιπέδων. Οι αρχικές επιλογές είναι τρεις και προσδιορίζουν την γενικότερη κατεύθυνση της προσέγγισης του παιχνιδιού (gameplay). Είτε ως πολεμιστής (warrior) είτε ως τεχνικός (technical) είτε ως μάγος (magic) ο παίκτης διαχειρίζεται τα ίδια δέντρα δεξιοτήτων και ικανοτήτων. Μοναδική διαφορά είναι η συμβουλή, που του παρέχεται για την επιλογή των αρχικών στατιστικών και ο εναρκτήριος εξοπλισμός. Στην πορεία της ιστορίας υπάρχει δυνατότητα επιλογής και προσαρμογής του παίκτη ανεξαρτήτως κλάσης.

Όσον αφορά τον διαχωρισμό των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων ακολουθεί με τη σειρά του το μοτίβο των κλάσεων. Διακρίνονται λοιπόν σε ικανότητες (skills), προσόντα (attributes) και ταλέντα (talents).

Οι ικανότητες ξεκινούν με δικαίωμα επιλογής μίας βελτίωσης η οποία συσχετίζει δύο κλάσεις. Για παράδειγμα ο πολεμιστής μπορεί να βελτιωθεί με προοπτική να αποκτήσει χαρακτηριστικά μάγου ή τεχνικού. Οι μονάδες βελτίωσης αποκτώνται με την άνοδο των επιπέδων αλλά και με την απόκτηση μονάδων από μικρά ιερά (altar) που βρίσκονται σε διάφορες περιοχές του Teer Fradee. Είναι σημαντικό να τονιστεί, ότι η πλειοψηφία των βελτιώσεων λειτουργεί παθητικά ενώ τα ενεργά ξόρκια/ικανότητες είναι ελάχιστες.

Στο τμήμα των προσόντων γίνεται πλήρως αντιληπτή η διάθεση των δημιουργών να εντάξουν τα πολύπλοκα στοιχεία των RPG τίτλων. Οι επιλογές βελτίωσης μεταξύ δύναμης (strength), ευκινησίας (agility), νοητικής δύναμης (mental power), βούλησης (willpower), ακριβείας (accuracy) και αντοχής (endurance) προσδιορίζουν την δυνατότητα χρήσης εξοπλισμού δηλαδή όπλων και θωρακίσεων. Πρόσθετα προσφέρουν βελτίωση σε στοιχεία του χαρακτήρα όπως η πρόκληση ταραχής (stun) ή η ανανέωση των μονάδων μένους (fury gen.).

Το τρίπτυχο των δεξιοτήτων ολοκληρώνεται με τα ταλέντα του χαρακτήρα, τα οποία αποτελούν την ποιοτική βελτίωση του. Το χάρισμα (charisma), η επιστήμη (science), το σθένος (vigor), η παραβίαση κλειδαριών (lockpicking), η δεξιοτεχνία (craftsmanship) και η διαίσθηση (intuition) αποτελούν τους πυλώνες προσέγγισης των επιλύσεων στην εξέλιξη της ιστορίας. Παρέχουν τόσο δυνατότητες σε κίνηση, αλληλεπίδραση αλλά και στην διπλωματική διαχείριση των διαλόγων εντός του παιχνιδιού.

Είναι πρόδηλο ότι το Greedfall συντάσσεται με άλλους τίτλους όπως το Dragon Age στον τομέα των μηχανισμών. Ωστόσο διαφοροποιείται σε επιμέρους στοιχεία. Στον τομέα της μάχης, είναι υψίστης σημασίας η διαχείριση του μένους αλλά και η επιλογή της δύναμης της επίθεσης (light, heavy). Δεν υπάρχουν πολλά ξόρκια συνεπώς ο παίκτης περιορίζεται σε βασικούς χειρισμούς αλλά έχει την δυνατότητα χρήσης δύο βασικών όπλων συν του πιστολιού ή τουφεκίου. Μεγάλη σημασία δίνεται επίσης στην χρήση φίλτρων και παγίδων για τον έλεγχο της κατάστασης και του πεδίου της μάχης.

Ιδιαίτερα περίεργος είναι ο χειρισμός της μάχης! Υπάρχει δυνατότητα παύσης (pause) με σκοπό την επιτυχή αντιμετώπιση των εχθρών παρόλο που δεν παρέχεται δυνατότητα εντολών προς τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Η ομάδα αποτελείται από τρεις χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένου του κεντρικού χαρακτήρα. Οι επιλογή των δύο συντρόφων εξαρτάται από την πλοκή ή την προσωπική εκτίμηση. Ο οπλισμός των μελών της ομάδας είναι στη διάθεση του παίκτη έτσι ώστε να αλλάξει και να προσαρμόσει την πανοπλία ή τα όπλα. Δυστυχώς δεν υπάρχει σύστημα τακτικής όπως σε άλλα παιχνίδια με αποτέλεσμα το παιχνίδι να προσφέρει μία εμπειρία δράσης που τείνει να θεωρηθεί λογικής <<κοψίματος και σκισίματος>> (hack and slash).

Προετοιμασία φίλτρων και Σμίλευση οπλισμού

Όταν πρόκειται για ένα παιχνίδι με πλούσιο φυσικό περιβάλλον αλλά και τύπου παιχνιδιού ρόλου είναι αναπόφευκτο να συναντήσουμε ένα σύστημα δημιουργίας φίλτρων, παγίδων και βελτιώσεων όπλων. Στο Greedfall καλείται πολλάκις ο παίκτης να κατασκευάσει τα φίλτρα, τα οποία θα του προσφέρουν επιπλέον δυνάμεις στη μάχη, αλλά και να προετοιμάσει αντικείμενα για την εξέλιξη της ιστορίας. Εκτός των παραπάνω δίνεται και η δυνατότητα να βελτιωθούν και να προσαρμοστούν τα τμήματα το οπλισμού εφόσον έχουν ένδειξη παραμετροποίησης. Οι πόροι που χρησιμοποιούνται είναι τα μεταλλεύματα που εξορύσσονται από τον παίκτη καθώς εξερευνάει το νησί Teer Fradee.

Τεχνικά Προβλήματα και Ρυθμίσεις

Οι απαιτήσεις του παιχνιδιού δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές ωστόσο συναντώνται πολλά προβλήματα τόσο στην απόδοση των γραφικών όσο και στην πλοήγηση εντός του κόσμου. Πολλές φορές παρατηρήθηκε πτώση των καρέ ανά δευτερόλεπτο, πιο συγκεκριμένα σε περίπτωση που προκληθούν πολλά εφέ. Επίσης πολλές φορές ο παίκτης εγκλωβίζεται από τους ακολούθους του ή ακόμα και από τμήματα κτηρίων ή αντικειμένων. Δυστυχώς παρατηρούνται σημεία τα οποία διαθέτουν χαμηλής ανάλυσης υφές, τα οποία αδικούν την προσπάθεια των δημιουργών. Τέλος οι ρυθμίσεις είναι επαρκείς και σχετικά ικανοποιητικές αλλά δεν διαθέτουν πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως HDR ρυθμίσεις ή λειτουργία φωτογραφίας, έτσι ώστε να απαθανατίζει ο παίκτης τα όμορφα φυσικά τοπία του Teer Fradee.

Πρωτοπορία ή Αντίγραφο

Το Greedfall εκών άκων δανείζεται μηχανισμούς και ιδέες από μεγάλους τίτλους εφόσον επιλέγει να ανήκει στα Παιχνίδια Ρόλων και Δράσης. Τόσο στην διαίρεση των αντιμαχόμενων πλευρών όσο και στους μηχανισμούς που διέπουν το παιχνίδι, συναντά ο παίκτης πολυάριθμα κοινά με τίτλους όπως η σειρά Dragon Age ή Dark Souls. Πολλές φορές τα στοιχεία αυτά μεταφέρονται σχεδόν αυτούσια ή εισάγονται με πρόχειρο τρόπο. Αποτέλεσμα είναι η έλλειψη δικαιολόγησης κάποιων αποφάσεων των δημιουργών. Δικαιολογημένα μπορεί να θεωρηθεί πως το Greedfall αναπαράγει προϋπάρχοντα στοιχεία σε διαφορετικό πλαίσιο φαντασίας και ρεαλισμού. Αντιθέτως ερευνώντας πιο προσεκτικά το βιντεοπαιχνίδι και τις λεπτομέρειες, τις οποίες ενσωματώνουν οι δημιουργοί, ανακαλύπτει ο χρήστης τον πραγματικό στόχο της Spiders. Το σενάριο, το νόημα, ο κόσμος δηλαδή η ιδέα πίσω από το εγχείρημα, εμφανίζεται κυρίαρχη. Εντούτοις τα μέσα δράσης δεν συνδράμουν στην θετικά στην συνολική εικόνα, με αρνητικές συνέπειες στην απήχηση του βιντεοπαιχνιδιού. Καταλήγω λοιπόν πως το Greedfall είναι ένα ανομοιογενές κράμα πρωτοπορίας και αντιγραφής, το οποίο αλλοιώνει τον χαρακτήρα του, καθώς τα τμήματα που αποτελούν αντίγραφα είναι τα βασικά γνωρίσματα της αλληλεπίδρασης.

Σενάριο και Νόημα

Κατά τη διάρκεια της ιστορίας ο παίκτης έρχεται αντιμέτωπος με τις προσδοκίες και τις φιλοδοξίες πολλών χαρακτήρων ή ομάδων. Είναι συνήθης στον κόσμο του Greedfall η ανατροπή των γεγονότων, η οποία θα ξαφνιάσει τον παίκτη και πολύ πιθανώς να μείνει άναυδος από τα γεγονότα που δύναται να προκληθούν. Βεβαίως διαθέτει τρόπους να περιορίσει την εξέλιξη των γεγονότων με τις διπλωματικές του επαφές, οι οποίες εκ των προτέρων προδιαθέτουν θετικά ή αρνητικά το κλίμα με τους υπόλοιπους λαούς.

Πέραν του σεναρίου που παρατίθεται με παραστατικό τρόπο στο παιχνίδι, εντοπίζουμε μία βαθύτερη επιθυμία των δημιουργών. Στόχο έχουν να ταρακουνήσουν τον χρήστη και να προκαλέσουν τον προβληματισμό του. Σε όλη τη διάρκεια του Greedfall ο χρήστης γίνεται μάρτυρας της απληστίας, της κακής μεταχείρισης του περιβάλλοντος και της έλλειψης σεβασμού προς τον κόσμο που περιβάλει τους χαρακτήρες. Απόλυτο αγαθό για όλους είναι η δύναμη, η εξουσία, η κυριαρχία και ο πλούτος. Αντίθετα στις κερδοσκοπικές αυτές αντιλήψεις στέκονται οι απλοί κάτοικοι κυρίως από τα χωριά των ιθαγενών. Αλλεπάλληλα μηνύματα περί δικαιοσύνης, σεβασμού και προστασίας του περιβάλλοντος καταφθάνουν στην οθόνη του χρήστη με κατακόρυφη κλιμάκωση προς το τέλος της ιστορίας. Πρέπει να γίνει κατανοητό πως η αρνητική επίδραση των πράξεων των ανθρώπων προς τον κόσμο είναι ουσιαστικά αρνητική επίδραση προς τον ίδιο τον εαυτό τους. Οι δημιουργοί κατασκεύασαν επιμελώς το σενάριο αλλά και το παιχνίδι ούτως ώστε να ενσωματώσουν βαθύτερες έννοιες και προβληματισμούς σε ένα προϊόν διασκέδασης.  

Σύνοψη

Εν ολίγοις το Greedfall πραγματεύεται μία πολύ συγκεκριμένη χρονική και ιστορική περίοδο, η οποία είναι η Αποικιοκρατία. Εντάσσει με ομαλό τρόπο τις αντιμαχόμενες πλευρές αλλά και τους ιθαγενείς ενώ εισάγει τον ρόλο του διπλωμάτη σε βιντεοπαιχνίδι. Η δραματική ιστορία με την έντονη πλοκή και το πλούσιο περιεχόμενο εισάγουν πλήρως τον παίκτη στη λογική της διεκδίκησης και των στρατηγικών συνδιασκέψεων. Το δομημένο περιβάλλον είναι έξυπνα μελετημένο ώστε να αποφέρει τα κατάλληλα συναισθήματα. Παράλληλα το φυσικό τοπίο προκαλεί τον θαυμασμό και την ανάγκη για εξερεύνηση. Δυστυχώς η καλή αυτή προσπάθεια φτάνει σε αδιέξοδο λόγω της ερασιτεχνικής διαχείρισης των μηχανισμών. Η κακή μελέτη και ο σχεδιασμός των μηχανισμών είναι εμφανείς με αποτέλεσμα να καθίσταται η εμπειρία τετριμμένη, ξεπερασμένη ίσως και ανούσια. Οι ρυθμίσεις και το περιβάλλον του χειρισμού δεν απαντά στις προσδοκίες αλλά δίνει ελπίδα για μία ακόμη καλύτερη προσπάθεια. Προσωπικά πιστεύω στην βελτίωση των τίτλων της Spiders με την πλέον ανοδική της πορεία. Ήμουν ενθουσιασμένος όταν είδα για πρώτη φορά τον κινηματογράφημα του Greedfall. Δυστυχώς πέραν του υποβάθρου, του σχεδιασμού, του σεναρίου και των νοημάτων συνάντησα μία μέτρια προσπάθεια με πολλές δυνατότητες αλλά μονοδιάστατη υλοποίηση, η οποία θυμίζει κακέκτυπο άλλων αριστουργημάτων.

Ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος:

  • ΛΣ: Windows 7/8/10 (64 bits)
  • Επεξεργαστής: Intel Core i5-3450 (3.1 GHz) / AMD FX-6300 X6 (3.5 GHz)
  • Μνήμη: 8 GB RAM
  • Γραφικά: 2 GB, GeForce GTX 660/Radeon HD 7870
  • Αποθήκευση: 25 GB διαθέσιμος χώρος

Ευχαριστούμε θερμά την IGE για την διάθεση του παιχνιδιού.

0 σχόλιο
8

Ίσως σε ενδιαφέρει:

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies Συμφωνώ Μάθετε περισσότερα εδώ

Privacy & Cookies Policy