fbpx
Home ReviewsGame Reviews Ghost of Tsushima Director’s Cut | The Review

Ghost of Tsushima Director’s Cut | The Review

Γράφει ο/η Δημήτρης Γαλατσάνος

Ένα από τα τελευταία σπουδαία αποκλειστικά παιχνίδια του PlayStation 4 που κυκλοφόρησαν πριν από την κυκλοφορία του PS5, ήταν το Ghost of Tsushima της Sucker Punch, ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου σαμουράι που έκανε ντεμπούτο το 2020, έχοντας θετικές κριτικές. Η Sucker Punch έχει αξιοποιήσει τη δημοτικότητα του Ghost of Tsushima, φέρνοντας το στην επόμενης γενιάς κονσόλα της Sony, με τη μορφή του Ghost of Tsushima: Directors Cut, που είναι μακράν ο καλύτερος τρόπος για να ζήσετε το παιχνίδι.

Το Ghost of Tsushima: Director’s Cut διατίθεται επίσης στο PS4, αλλά όσοι θέλουν την απόλυτη εμπειρία θα πρέπει να παίξουν την έκδοση PS5 του παιχνιδιού. Το Ghost of Tsushima: Director’s Cut στο PS5 κάνει ένα ήδη όμορφο παιχνίδι πολύ πιο εντυπωσιακό, διατηρώντας ανάλυση 4K στα 60 fps. Το παιχνίδι τρέχει πολύ καλά στο PS5 και ενώ είναι ακόμα μια κορυφαία εμπειρία στο PS4, όσοι έχουν την ευκαιρία να παίξουν το παιχνίδι στο PS5 σίγουρα θα δυσκολευτούν να επιστρέψουν.

Το Ghost of Tsushima, όχι μόνο τρέχει και φαίνεται καλύτερα στο PlayStation 5, αλλά έχει επίσης και άλλες βελτιώσεις, εκμεταλλευόμενο τα μοναδικά χαρακτηριστικά της κονσόλας. Πολλά έχουν ειπωθεί για το haptic feedback του DualSense και για τα προσαρμοστικά ερεθίσματα, ωστόσο είναι πραγματικά ένα παιχνίδι που μπορεί να φέρει την επόμενη μέρα, στα σωστά χέρια. Η Sucker Punch αξιοποιεί το haptic feedback και τα προσαρμοστικά ερεθίσματα για να αφήσει τους παίκτες να νιώσουν το σπαθί τους να σκίζει τους εχθρούς Μογγόλους και βελτιώνοντας δραστικά τη χρήση των τόξων με τις προσαρμοζόμενες σκανδάλες.

Οι βελτιώσεις του Ghost of Tsushima: Director’s Cut στο PS5 είναι φανταστικές σε όλους τους τομείς, αναβαθμίζοντας ένα ήδη εξαιρετικό παιχνίδι στο επόμενο επίπεδο. Οι παίκτες που επιστρέφουν στο Ghost of Tsushima θα λατρέψουν τις δυνατότητες του DualSense, τους ουσιαστικά ανύπαρκτους χρόνους φόρτωσης και την αναβάθμιση της απόδοσης. Δίπλα σε παιχνίδια όπως το Astro Bot: Rescue Mission και Returnal, το Ghost of Tsushima: Director’s Cut στο PS5, είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα για το πώς οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά της κονσόλας για να βελτιώσουν πραγματικά την εμπειρία του παιχνιδιού.

Ενώ αυτές οι βελτιώσεις στο PS5 είναι σημαντικές, στον πυρήνα του, το Ghost of Tsushima: Director’s Cut εξακολουθεί να είναι το ίδιο παιχνίδι με την έκδοση του PS4. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες βρίσκονται σε μια εκτεταμένη, επική περιπέτεια σαμουράι ανοιχτού κόσμου. Θα σας δοθεί η δυνατότητα να διευρύνετε τις ικανότητες του Jin μέσω της αναβάθμισης και της δαπάνης πόντων δεξιοτήτων, την απελευθέρωση τμημάτων του χάρτη, τη συλλογή πόρων για ειδικευμένες εργασίες, και την ολοκλήρωση διαφόρων άλλων τυπικών εργασιών.

Η προσκόλληση του Ghost of Tsushima στα καθιερωμένα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου, ήταν πάντα το αδύναμο σημείο του και πραγματικά δεν θα ήταν δυνατό για η Sucker Punch να διορθώσει αυτό το πρόβλημα με το Director’s Cut. Αυτό σημαίνει ότι πολλές από τις δραστηριότητες στις οποίες θα συμμετέχουν οι παίκτες θα γίνουν οικίες.

Πολλές από αυτές τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες επιστρέφουν, με την επέκταση του Iki Island. Οι παίκτες θα βρεθούν να κάνουν πολλές γνωστές εργασίες ενώ εξερευνούν το Iki Island, κάτι που ωστόσο δεν σημαίνει ότι το expansion είναι μια απογοήτευση. Ενώ πολλοί από τους στόχους και τις δραστηριότητες της αποστολής δεν ανοίγουν νέα εδάφη, το Iki Island εξακολουθεί να είναι πολύ διασκεδαστικό για εξερεύνηση, και για τους παίκτες που επιστρέφουν, το ουσιαστικό νέο περιεχόμενο της ιστορίας είναι ένα σημαντικό.

Το Ghost of Tsushima: Director’s Cut παρουσιάζει την επέκταση του Iki Island και τον νέο ανταγωνιστή, The Eagle. Είναι πολύ περισσότερα από το ίδιο είδος της εμπειρίας που προσφέρει το βασικό παιχνίδι Ghost of Tsushima (αν και ένας νέος τύπος εχθρού αναστατώνει λίγο τη μάχη), οπότε παρόλο που υπάρχει κάποια επανάληψη, επιτρέπεται στους παίκτες να βιώσουν πιο έντονη δράση σαμουράι και να φτάσουν σε ακόμα πιο εντυπωσιακά αξιοθέατα. Το Iki Island είναι γεμάτο easter egg και άλλα ενδιαφέροντα μυστικά που πρέπει να ανακαλύψετε και σίγουρα αξίζει τα χρήματα του για όποιον είναι λάτρης του παιχνιδιού. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά αυτό ακριβώς αναζητούν οι οπαδοί του Ghost of Tsushima σε ένα expansion, ούτως ή άλλως.

Οι παίκτες του Ghost of Tsushima μπορούν να έχουν πρόσβαση στο expansion του Iki Island μόλις φτάσουν στο Act 2 του παιχνιδιού. Το Ghost of Tsushima για το PS4, αποθηκεύει τη μεταφορά στο PS5, οπότε όποιος έχει ήδη παίξει το παιχνίδι στο PS4 μπορεί να μεταβεί αμέσως στο νέο περιεχόμενο. Το Iki Island έχει νέα αξιοθέατα, ιστορίες για εξερεύνηση, προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν και τρόπαια για να ξεκλειδώσετε, και θα σας κρατήσει απασχολημένους τους για τουλάχιστον 10 έως 15 ώρες περίπου, αν θέλουν να δείτε ό,τι έχει να προσφέρει το παιχνίδι.

Με το βασικό παιχνίδι Ghost of Tsushima να διαρκεί περίπου 60 ώρες κατά μέσο όρο για να ολοκληρωθεί, το Iki Island κάνει ένα ήδη μεγάλο παιχνίδι ακόμα μεγαλύτερο. Ωστόσο, το περιεχόμενο της ιστορίας ενός παίκτη δεν είναι το μόνο που έχει να προσφέρει το Ghost of Tsushima: Director’s Cut. Η εμπειρία πολλαπλών παικτών του Ghost of Tsushima: Legends επιστρέφει επίσης, αν και του λείπει μία από τις σημαντικές νέες προσθήκες, τη στιγμή που γράφεται το παρών.

Στις 3 Σεπτεμβρίου, το Ghost of Tsushima: Legends θα προσθέσει τη λειτουργία παιχνιδιού Rivals. Στη λειτουργία Ghost of Tsushima: Legends’ Rivals, δύο ομάδες ανταγωνίζονται για να εξοντώσουν ορδές εχθρών και είναι σε θέση να διαθέσουν τον Magatama για να κάνουν τη ζωή των αντιπάλων τους πιο δύσκολη. Αυτή η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη για να παίξετε στο Ghost of Tsushima: Director’s Cut κατά την κυκλοφορία, ωστόσο η άφιξή του στις 3 Σεπτεμβρίου θα συμβάλει σημαντικά στο να δώσετε στο παιχνίδι πολύ μεγαλύτερη αξία.

Ως έχει, το Ghost of Tsushima: Director’s Cut είναι η ολοκληρωμένη, απόλυτη εμπειρία του Ghost of Tsushima. Η νέα του λειτουργία για πολλαπλούς παίκτες δεν είναι ακόμα διαθέσιμη, αλλά θα έρθει σύντομα, με τους οπαδούς του να έχουν ακόμα την τρέχουσα εμπειρία του Ghost of Tsushima: Legends, τη βασική λειτουργία της ιστορίας του παιχνιδιού με χαρακτηριστικά PS5 και το expansion του Iki Island. Οι νέοι παίκτες αλλά και οι οπαδοί που επιστρέφουν, έχουν λόγο να τσεκάρουν το Ghost of Tsushima: Director’s Cut, μέχρι να πάρουμε στα χέρια μας το πρώτο παιχνίδι της Sucker Punch, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με το PlayStation 5 στο μυαλό.

Ευχαριστούμε θερμά την Sony για τη διάθεση του παιχνιδιού.

You may also like