fbpx
Home HOT GetsuFumaDen: Undying Moon | A Preview

GetsuFumaDen: Undying Moon | A Preview

Γράφει ο/η Παναγιώτης Δημητρακόπουλος

Είναι λίγο-πολύ γνωστό πως η Konami, για αρκετό καιρό είχε παρατήσει το console gaming για χάρη των Pachinko Machines. Μηχανές που αποτελούν μια κύρια πηγή εσόδων για την Ιαπωνική οικονομία και είχαν ως επίκεντρο γνωστές σειρές βιντεοπαιχνιδιών τις οποίες έχουμε αγαπήσει όπως τα Castlevania, Silent Hill και Metal Gear. Εξάλλου δεν ήταν λίγες οι φορές που βλέπαμε κάποιο trailer από ένα αγαπημένο μας franchise μόνο και μόνο για να διαπιστώσουμε πως πρόκειται για ένα ακόμα pachinko game.

Φανταστείτε την έκπληξή μας όταν από το πουθενά ένα franchise του παρελθόντος – το οποίο ήταν αποκλειστικό στην Ιαπωνία – επανέρχεται στην μορφή ενός sequel που κυκλοφόρησε και στην Δύση και μάλιστα στην φάση του Steam Early Access. Ο τίτλος αναπτύσσεται και εκδίδεται από την ίδια την Konami οπότε αναμένεται να δούμε αν όντως θα αξίζει την προσοχή μας και τον χρόνο μας όταν κυκλοφορήσει ολοκληρωμένο μέσα στο 2022.

Στο GetsuFumaDen: Undying Moon αναλαμβάνουμε τον ρόλο ενός πολεμιστή, αρχηγού μιας ninja clan που έχει ως κύριο σκοπό την αντιμετώπιση των δαιμόνων που προσπαθούν να κατακλύσουν την Ιαπωνία. Κάθε μάχη δίνεται σε ξεχωριστούς χάρτες και μέρη με τον πρωταγωνιστή μας να οπλίζεται πριν από κάθε εξόρμηση και να περνάει από πύλες που τον οδηγούν σε διαφορετικά επίπεδα. Κάθε χάρτης είναι τυχαίος και “ανοίγει” όσο τον εξερευνούμε με τέρατα και θησαυρούς να φανερώνονται την ίδια στιγμή.

Στον πυρήνα του, το GetsuFumaDen: Undying Moon δανείζεται πολλά στοιχεία από τους κλασικούς τίτλους Castlevania αλλά μιας και επιστρέφει σε μια πιο μοντέρνα βιομηχανία θα μας θυμήσει αρκετά παιχνίδια όπως το Dead Cells. Και αυτό διότι πέρα του γεγονότος ότι η περιπλάνηση γίνεται σε side-scrolling περιβάλλοντα, η μάχη και η λογική πίσω από το gameplay είναι παρόμοια.

Εξερευνώντας τους διάφορους χάρτες θα πρέπει να εντοπίσουμε την έξοδο καθώς αντιμετωπίζουμε στρατιές δαιμόνων. Μετά από ορισμένα επίπεδα θα έρθουμε αντιμέτωποι με αφεντικά που το καθένα έχει τις δικές του κινήσεις και χορογραφίες. Για να τα σκοτώσουμε θα χρησιμοποιήσουμε single & double katanas, σφυριά, τόξα και spears. Κάθε όπλο έχει τις δικές του απλές επιθέσεις καθώς παράλληλα μπορούμε να πηδάμε, να αποφεύγουμε επιθέσεις και σφαίρες, ενώ από την άλλη έχουμε και την δυνατότητα να χρησιμοποιούμε αντικείμενα και healing potions.

Κάτι που θα μας προκαλέσει ιδιαίτερη εντύπωση είναι η παρουσίαση και τα γραφικά του GetsuFumaDen. Σε έναν τρισδιάστατο κόσμο με σχέδια που θυμίζουν παραδοσιακές καλλιγραφίες και ζωγραφίες της κλασικής Ιαπωνικής μυθολογίας το Undying Moon βρίσκει την χρυσή τομή που διαχωρίζει το παρελθόν με το παρόν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μιλάμε για έναν τίτλο που είναι ξεχωριστός και όμορφος με χρώματα και ιδιαίτερα σχέδια που αποτυπώνονται στο μυαλό μας και μας κάνουν να θέλουμε να επιστρέψουμε ξανά και ξανά.

Το πρόβλημα με αυτά τα σχέδια όμως εντοπίζεται στον χειρισμό και τα animations. Σε αυτή την φάση, ο χειρισμός του Undying Moon μοιάζει…να κολλάει. Κάθε κίνηση που θα κάνουμε χαρακτηρίζεται από μια αισθητή καθυστέρηση που πολλές φορές θα μας οδηγήσει σε ζημιά ή θάνατο. Η αποτύπωση αυτού του προβλήματος εντοπίζεται στις μάχες αφού δεν υπάρχει το βάρος που θα θέλαμε πίσω από κάθε επίθεση, η ανίχνευση των hts είναι αρκετά κακή και τα όπλα απλά δεν είναι τόσο διασκεδαστικά στη χρήση τους.

Θα ήταν λάθος να κρίνουμε τα αρνητικά ενός παιχνιδιού σε Early Access. Σε αυτή την φάση, το Undying Moon αξίζει την προσοχή μας αλλά το αν αξίζει τα χρήματα και τον χρόνο μας θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της ανάπτυξής του. Ας ελπίσουμε πως η Konami θα λάβει υπόψιν της τις κριτικές και παρατηρήσεις των παικτών ώστε να βελτιώσει τα προβλήματα και τις ατέλειες ενός πολλά υποσχόμενου τίτλου.

  • Είδος παιχνιδιού (Genre): 2.5D, Roguevania, hack-and-slash
  • Ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας: 21/05/2021
  • Developer: Konami
  • Publisher: Konami
  • Format παρουσίασης: PC

You may also like