fbpx
Home ReviewsGame Reviews Final Fantasy VII REMAKE | The Review

Final Fantasy VII REMAKE | The Review

Γράφει ο/η Νικόλαος Σύρπας

Το review υπάρχει και σε μορφή video και μπορείτε να το δείτε εδώ.

Επιτέλους μετά από 23 χρόνια, η Square Enix επανακυκλοφορεί ανακατασκευασμένο πλήρως το πιο εμπορικό της παιχνίδι, το παιχνίδι που την καθιέρωσε στην συνείδηση των gamers ως η μητέρα των JRPGs, τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη, εκτοξεύοντας σε πωλήσεις την πρώτη κονσόλα της Sony, το πρώτο PlayStation. Αν και αρχικά το παιχνίδι ήταν να κυκλοφορήσει στο Nintendo 64, η εμμονή της Nintendo για την χρησιμοποίηση των cartriges για την κονσόλα της, περιόριζε τους developers στην ανάπτυξη του τίτλου και αναπόφευκτα ήρθε η ρήξη ανακοινώνοντας από την Square ότι το Final Fantasy 7 θα αναπτυχθεί αποκλειστικά για το PlayStation. Το παιχνίδι λατρεύτηκε από κοινό και κριτικούς χτίζοντας παράλληλα ένα από τα μεγαλύτερα fan base στην ιστορία των video games από το 1997 που πρώτο κυκλοφόρησε, μέχρι και σήμερα.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Βρισκόμαστε σε ένα φουτουριστικό κόσμο. Στην πόλη Midgar. Και ο παίκτης αναλαμβάνει τον ρόλο του Cloud Strife, ενός αλαζόνα και ετοιμόλογου μισθοφόρου με ένα τεράστιο σπαθί στην πλάτη του, όπου έχει προσληφθεί από την Avalanche, μια οικολογική τρομοκρατική οργάνωση, με αρχηγό αυτής τον Barret Wallace, έναν bad ass χαρακτήρα που αντί για χέρι έχει ένα μικρό machine gun . Η οργάνωση έχει σκοπό να καταστρέψει τους αντιδραστήρες Mako, οι οποίοι απορροφούν την ενέργεια που δίνει ζωή στον πλανήτη και έτσι ο πλανήτης καταστρέφεται. Υπεύθυνοι για αυτό το ξεζούμισμα του πλανήτη, είναι η εταιρία Shinra με την επίλεκτη ομάδα καταστροφών, τους Turks. Σε μια αποστολή η Avalanche παγιδεύεται και ο Cloud βρίσκεται στην εκκλησία της Midgar, όπου γνωρίζει την Aeris, ένα χαρακτήρα κλειδί σύμφωνα με την Shinra, και εξαπολύουν μια επίθεση με σκοπό να αιχμαλωτίσουν και να οδηγήσουν την Aeris. Στα χέρια του προέδρου της Shinra, ο Cloud δρα ως προστάτης της Aeris και η περιπέτεια ξεκινά σε αυτό το πρώτο μέρος της ιστορίας, καθώς όπως έχει αποκαλύψει η ίδια η Square Εnix το Final Fantasy VII remake θα είναι ένα multi-game part, το οποίο δεν έχει ανακοινωθεί πόσα μέρη θα έχει. Αυτό που ξέρουμε μέχρι στιγμής, είναι ότι η ανάπτυξη του δεύτερου μέρους έχει ήδη ξεκινήσει και ότι η ιστορία του πρώτου μέρους διαδραματίζεται μόνο στην πόλη Midgar και θα ενώνει κομμάτια της ιστορίας που άφηνε το προηγούμενο να αιωρούνται στην φαντασία του παίκτη.

GAMEPLAY

Η μεγαλύτερη αλλαγή του Final Fantasy 7 remake έχει να κάνει με το gameplay και ειδικότερα στο σύστημα μάχης. Εδώ η Square Enix επιβεβαίωσε ότι δεν φοβάται τις τομές σε καίρια μέρη του παιχνιδιού και μάλιστα το κάνει με απίστευτη μαεστρία. Αναλυτικότερα λοιπόν, το turn-based σύστημα μάχης του προηγούμενου παιχνιδιού αντικαθίσταται με μια πιο action μορφή. Ο παίχτης πλέον επιτίθεται σε πραγματικό χρόνο, μπορεί όμως να πατήσει pause όποια στιγμή θελήσει και να χρησιμοποιήσει τα ειδικές ικανότητες, την μαγεία και τα αντικείμενα χρησιμοποιώντας την ΑΤΒ μπάρα. Επίσης, κατά την διάρκεια της μάχης μπορείς να αλλάξεις τους χαρακτήρες χρησιμοποιώντας την Special Mode που έχει κάθε χαρακτήρας πατώντας το τρίγωνο. Παραδείγματος χάριν ο Cloud έχει το punisher mode που ουσιαστικά κάνει parry τις επιθέσεις, κινείται πιο αργά, και κάνει αρκετό damage, o Barret από την άλλη κάνει μια σούπερ επίθεση από το πολυβόλο-χέρι του. Ακόμα έχουμε την επιστροφή των limit breaks από το original παιχνίδι, όμοιος και εδώ λοιπόν, όταν γεμίσει η μπάρα ο κάθε χαρακτήρας κάνει μια Special επίθεση με πάρα πολύ μεγάλο damage, οι βετεράνοι του παιχνιδιού θα αναγνωρίσουν τα γνωστά limit breaks των χαρακτήρων. Μια ακόμα ευχάριστη προσθήκη είναι η εξειδίκευση των abilities. Όσο πιο πολύ κάνει κάποιος παίχτης χρήση μιας συγκεκριμένης ιδιότητας τόσο πιο πολύ ειδικεύεται σε αυτή, με αποτέλεσμα όταν φτάσει στο maximum επίπεδο της ικανότητας, την αποκτά μόνιμα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όποιο όπλο του παιχνιδιού επιθυμεί ο ίδιος. Την επανεμφάνιση του κάνει και o εξοπλισμός των Materials, εξοπλίζοντας Materials μπορεί ο παίχτης να κάνει summon διάφορα πλάσματα από άλλο κόσμο καθώς και να χρησιμοποιήσει μαγικές ικανότητες. Έτσι οι επιλογές της μάχης αυξάνονται σε αριθμούς και συνδυασμούς, από elemental επιθέσεις μέχρι συνδυασμούς μαγείας και όπλων. Για αυτούς που επιθυμούν κάτι πιο κοντά στο παραδοσιακό σύστημα μάχης υπάρχει και το classic mode, όπου κάθε επίθεση εξαρτάται από την ΑΤΒ μπάρα, μόλις γεμίσει ο παίκτης επιτίθεται αυτόματα, ενώ θα πρέπει να πατάει το pause για να κάνει χρήση όλων των άλλων επιλογών. Τέλος τα Mini games που υπήρχαν στο αρχικό Final fantasy διατηρούνται και στο remake με την προσθήκη ορισμένων ακόμα.

ΓΡΑΦΙΚΑ

Τα γραφικά του τίτλου με μια λέξη τολμά κάνεις να πει ότι είναι μαγευτικά. Άριστη παλέτα χρωμάτων, τόσο στους χαρακτήρες όσο και στο περιβάλλον. Η MIDGAR μοιάζει ποιο ζωντανή από ποτέ. Τα πλάσματα που κάνει κανείς summon απεικονίζονται με τρόπο που όσες φορές και να δει κανείς το intro του κάθε summon δεν βαριέται και κάθε φορά παρατηρεί κάτι καινούργιο. Η σκηνοθεσία του τίτλου παίρνει την μεγαλύτερη βοήθεια από τον τεχνικό τομέα των γραφικών, καθώς η μετάβαση από το cinematic στο actual play κομμάτι και αντίστροφα γίνεται πιο ομαλά και με τέτοιο τρόπο που στην κυριολεξία νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μια ταινία.. Τα physics του παιχνιδιού βρίσκονται στο ανώτερο επίπεδο τίτλου για το PlayStation μέχρι σήμερα κυρίως στις μάχες, εκεί όπου οι ταχύτητες και κινήσεις του χαρακτήρα αυξάνονται με αποτέλεσμα να ανεβάζει θερμοκρασία το ps4 στο πρώτο πεντάλεπτο, μιλώντας φυσικά για την απλή έκδοση της κονσόλας. Στην Pro έκδοση τα πράγματα είναι πιο ομαλά. Οι εκφράσεις στα πρόσωπα των χαρακτήρων είναι στο ανώτερο επίπεδο που θα μπορούσε να δημιουργήσει η Square Enix για τον τίτλο της με τις περισσότερες πωλήσεις όσον αφορά για το συγκεκριμένο franchise της και μαζί με το lipsync συναγωνίζονται άνετα μια anime χολιγουντιανή cgi ταινία..

ΗΧΟΣ

Για τον τεχνικό τομέα του ήχου θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες, καθώς η Square Enix δίνει ρέστα. Αρχικά οι φωνές των χαρακτήρων με ένα περίεργο τρόπο ταιριάζουν στους χαρακτήρες, από τον Barret μέχρι και τον τελευταίο Τurk στρατιώτη. Σε πόσα βίντεο games παλιότερα ειδικά ο χαρακτήρας ήταν teenager και η φωνή που τον ενσάρκωνε τολμούσες να πεις ήταν ενός ηλικιωμένου ανθρώπου. Στο final fantasy VII remake το voice acting λοιπόν είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του τίτλου, συνοδευόμενο από τα μοναδικά ηχητικά εφέ, κυρίως στις μάχες, που είναι τόσα πολλά και ποιοτικά που δεν σου δίνει την αίσθηση του επαναλαμβανόμενου. Το μοναδικό σημείο που ίσως κουράζει με τον καιρό είναι οι ατάκες κυρίως του Cloud κατά την διάρκεια της μάχης, αλλά αυτό δεν χαλάει την εμπειρία ούτε στο ελάχιστο. Η μουσική του τίτλου είναι καθηλωτική, δίνοντας πνοή στην ποιότητα ήχου που θα μπορούσε να αναπαράγει το chipset του πρώτου PlayStation και τα κομμάτια σε κάνουν να νιώθεις ότι στο σαλόνι σου είναι και η συμφωνική του Τόκιο και παίζετε παρέα. Για τους βετεράνους του πρώτου παιχνιδιού, τολμάμε να πούμε ότι θα υπάρξουν στιγμές που θα έρθουν τα δάκρυα στα μάτια σας και μια αιτία θα είναι ξεκάθαρα η μουσική και ο ήχος του παιχνιδιού που απογειώνει την εμπειρία.

1 σχόλιο
7

Ίσως σε ενδιαφέρει:

1 σχόλιο

Donacgreece 13 Απριλίου 2020 - 17:32

Πολύ καλό Review και ακόμη καλύτερο Video Review…

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies Συμφωνώ Μάθετε περισσότερα εδώ

Privacy & Cookies Policy