fbpx
Home NewsGaming News Ανακοινώθηκε το Galactic Civilizations 4

Ανακοινώθηκε το Galactic Civilizations 4

Γράφει ο/η Παναγιώτης Δημητρακόπουλος

Η Stardock ανακοίνωσε το Galactic Civilizations 4, το νέο 4X space strategy παιχνίδι της σειράς το οποίο αναμένεται να βγει σε Early Access έκδοση αυτή την άνοιξη.

Σε αυτή την νέα προσθήκη, οι παίκτες θα λάβουν τον ρόλο του μεγαλοδύναμου αρχηγού ενός διαστημικού πολιτισμού την στιγμή που πρέπει να ψάχνουν για νέα αστρικά συστήματα και να ανακαλύπτουν νέα ενδιαφέροντα σημεία στο διάστημα. Υπάρχουν χιλιάδες κόσμοι για να εξερευνήσουμε με δεκάδες πολιτισμούς – παλιούς και νέους – με τους οποίους μπορούμε να έρθουμε σε επαφή.

Το Galactic Civilizations 4 στοχεύει στο να ενισχύσει και να μεγαλώσει το βάθος του με νέους ΑΙ χαρακτήρες, αστρικά τμήματα, υπουργούς, κεντρικούς ελέγχους, ένα πολύ μεγαλύτερο δέντρο τεχνολογίας και πολλά άλλα.

Ο Brad Wardell, CEO της Stardock δήλωσε συγκεκριμένα:

Ο στόχος στο στους Galactic Civilizations IV είναι ο παίκτης να αλληλεπιδρά με τους χαρακτήρες AI. Σε προηγούμενες εκδόσεις, το AI σήμαινε άλλους πολιτισμούς. Τώρα, κάθε πολιτισμός αποτελείται από εκατοντάδες χαρακτήρες που έχουν τις δικές τους ατζέντες. Σε όρους 4Χ, είναι σαν να ασχολείστε με το Civs of Civs.

Για να συνεχιστεί το μεγαλύτερο βάθος στον τρόπο χειρισμού των πολιτισμών, η γαλαξιακή κλίμακα του παιχνιδιού έχει αυξηθεί πάρα πολύ:

Σε προηγούμενα παιχνίδια, οι παίκτες θα επέλεγαν ένα μέγεθος χάρτη και το παιχνίδι θα δημιουργούσε μια ομάδα αστεριών με πλανήτες. Αυτή τη φορά, οι ίδιες συστάδες αστεριών και πλανητών θα συνδεθούν με άλλα κομμάτια μέσω ενός νέου concept που ονομάζεται Subspace Streams. Κάθε σύμπλεγμα είναι γνωστό ως τομέας. Είναι σαν να έχετε έναν χάρτη χαρτών.

Για να αντιμετωπίσει τον πολύ μεγαλύτερο αριθμό αστεριών και πλανητών από προηγούμενα παιχνίδια, η ιδέα των «κυβερνητών AI» έχει απορριφθεί και αντικατασταθεί από τη το Core world / Colony World:

Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε από τους παίκτες να διαχειριστούν δεκάδες, πόσο μάλλον εκατοντάδες κόσμους. Αντ ‘αυτού, σχεδόν όλοι οι πλανήτες είναι απλώς αποικίες – κόσμοι που απλώς εξάγουν ακατέργαστους πόρους στον συνδεδεμένο πυρήνα τους. Ο παίκτης αναθέτει έναν από τους πολύτιμους ηγέτες του σε έναν ιδιαίτερα καλό κόσμο για να τον μετατρέψει σε βασικό κόσμο. Οι βασικοί κόσμοι είναι αυτοί που διαχειρίζεται άμεσα ο παίκτης, με τον ηγετικό χαρακτήρα να παρέχει διάφορα μπόνους και να ξεκλειδώνει διάφορα χαρακτηριστικά με βάση τα χαρακτηριστικά αυτού του χαρακτήρα.

Μεγάλο μέρος του παιχνιδιού ασχολείται με τον παίκτη εξισορροπώντας προσεκτικά την προσωπική του δύναμη έναντι εκείνης των ηγετικών χαρακτήρων που έχουν προσλάβει. Οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες είναι αυτό που ξεκλειδώνει πολλά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού – από έρευνα, διαχείριση πλανητών, διπλωματία – αλλά έχουν επίσης τις δικές τους ατζέντες και μεμονωμένα στατιστικά που μπορούν να τους οδηγήσουν να κάνουν πράγματα για τον παίκτη (ή ο ένας στον άλλο). Επιπλέον, ο παίκτης μπορεί να παρακάμψει τους ηγέτες του και να εκδώσει εντολές χρησιμοποιώντας σημεία ελέγχου.

Η απόκτηση σημείων ελέγχου θα περιλαμβάνει ενέργειες που οδηγούν στη μείωση της πίστης διαφόρων ηγετών. Έτσι, ο παίκτης πρέπει να εξισορροπήσει προσεκτικά την επιθυμία του για έλεγχο με το να κρατάει χαρούμενους και πιστούς τους ηγέτες του.

Είμαστε πολύ μακριά από την παλιά αύξηση και μείωση των φόρων για να επηρεάσουμε την έγκριση. Στόχος μας εδώ είναι να κάνουμε χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να δώσουμε στους παίκτες την εμπειρία των εχθρών που δεν είναι απλώς ξένοι, αλλά και δυνητικά εσωτερικοί. Ήταν ενδιαφέρον να δούμε πως έπαιρναν οι testers από έναν ηγέτη AI και εάν αυτός ο χαρακτήρας παρέχει πραγματικά καλά προνόμια στον πολιτισμό τους.

Καθώς ολόκληρος ο γαλαξίας είναι πλέον μέρος του παιχνιδιού, το Galactic Civilizations IV  περιλαμβάνει αρκετούς νέους εξωγήινους πολιτισμούς για να παίξουμε μαζί ή ενάντιά τους με τις δικές τους μοναδικές ικανότητες, γνώσεις και χαρακτηριστικά.

Οι δημοφιλείς δυνατότητες από τις προηγούμενες εκδόσεις του παιχνιδιού έχουν επίσης βελτιωθεί σημαντικά, όπως σχέδια πλοίων, πλανητικές επιδρομές, μάχη, διπλωματία, έρευνα, πλανητικές βελτιώσεις και πολλά άλλα. Η αντικατάσταση του παραδοσιακού συστήματος καμπάνιας των προηγούμενων παιχνιδιών είναι το νέο “Missions” feature. Αυτά τα στοιχεία που βασίζονται στην ιστορία επιτρέπουν στους παίκτες να αισθάνονται ότι κάθε παιχνίδι είναι στην πραγματικότητα μια μοναδική, συναρπαστική εκστρατεία.

Καταργήσαμε το δέντρο ιδεολογίας που είχαμε σε προηγούμενα παιχνίδια. Τώρα, οι παίκτες θα επιλέξουν μεταξύ της προσωπικής ελευθερίας και του συλλογισμού, του αυταρχισμού και της αναρχίας και θα δουν τι είδους πολιτισμό θέλουν να δημιουργήσουν. Αυτές οι επιλογές όχι μόνο ξεκλειδώνουν πρόσθετες δυνατότητες παιχνιδιού, αλλά καθορίζουν τι είδους «αποστολές» θα γεννηθούν.

Λόγω των δραματικών αλλαγών από προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, το πρόγραμμα πρώιμης πρόσβασης για το Galactic Civilizations IV θα ξεκινήσει στη φάση Alpha παρά στην πιο τυπική φάση Beta, έτσι ώστε τα σχόλια των παικτών να μπορούν να ενσωματωθούν νωρίς.

You may also like